Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

ulfsas skrev 2011-12-19 18:16:54 följande:
    Då lär en fortsättning på romansen bli rätt svår ändå.....ta det lugnt. Vill han så vill han.

Såklart men att inte bara rakt ut kunna säga att man inte vill isf. Jag brukar inte vara så här och gå och undra men att strunta i att höra av sig på vad blir det 5dagar...
    Glädje58 skrev 2011-12-19 18:16:56 följande:
    Han han fb?
    Ja men jag har inte lagt till honom...
  • Vanilla ice queen
    Glädje58 skrev 2011-12-19 18:23:56 följande:
    Men kan du se hans status? Att han lever?  Flört
    mm, inte uppdaterat på en månad...
  • Vanilla ice queen
    {#emotions_dlg.flower}HjärtaSolig
    Hihihi han har varit i sin stuga i skogen hella helgen och tydligtvis nada mobilteckning. Fick ett väldigt gulligt mail men känner rent spontant att han gärna får skriva när han drar dit det inte finns teckning i 4dygn trots att vi bara haft en date och bor i olika länder. Well, han fick iaf Vanilla på fall pga detta och det är inget alla killar fixar hahaha. Nu ska jag läsa mailet en gång till och le lite (ja jag är som en 14 åring och jag är absolut INTE kär hahaha). Hmm borde jag vänta typ 3dygn med att höra av mig tillbaka nu eller?
  • Vanilla ice queen

Glädje58: Smart!!!;))

Well, då vet jag att om en kille inte hör av sig på 5dygn så får jag psykbryt Hahaha! Ny lärdom!

Tack alla söta här i tråden för ert stöd idag

• Vanilla ice queen

s07: Jag och min date hade pratat över mail och sms i över tre veckor innan vi sågs. Eftersom han bor i Helsingfors så bestämde vi att ta promenad och fika i Sthlm och om det kändes bra även äta middag. Nu blev det allt det där och mycket till. Atraktionen infan sig redan på Arlanda när jag hämtade honom. Konstigt! Men jag skulle nog i vanliga fall inte ha gjort allt det på en date från tex samma stad som mig. Skulle nog inte heller välja att spendera en hel helg hos daten på date nr2 men det blir ju lite extremt att flyga in bara över dagen och när atraktion finns så känns det ändå rätt...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!