Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Anonym(hjärtat): Hahaha jisses!!!
Nu har jag köpt flygbiljetter till Helsinki!!!
Iiiiih längtar:))
Anonym(hjärtat): Hahaha jisses!!!
Nu har jag köpt flygbiljetter till Helsinki!!!
Iiiiih längtar:))
s07: Jag tror absolut att det är viktigt med att ge daten tid! I mitt fall skulle jag inte änns tackat ja till date om det inte var för mailen och magkänslan. Tänkte ta det lungt med daetandet och bra flirta runt lite men så blev det så här iaf:))
Hihihi vad ni rimmar! Hade jag fått ett rim i inboxen så hade jag nog kräkts lite
Black Jack är ju görbra att bugga till! Oh nu blev jag sugen. Synd att det är långt från tunatown till götet...
Anonym(jobbigt) : Mee too!!!
Jag hade inte köpt julklapp. Gillar att köpa och så men skulle nog tycka att det var en smula tidigt. Men kanske en middag eller dyl skulle fungera som en bra julklapp. Det skulle jag nog kunna tänka mig...
Rättar migsjälv. Läste 3ggr inte 3mån. Jag skulle köpt julklapp!!!
Måste medge att de 5dagars långa mailupehållet var bra:)) Jag blev mer intresserad och nu är mailkontakten som jag vill, var och varannan dag
Såå söta mail så jag blir aldeles generad hihi
Glädje58: åh vad gott! Har själv inhandlat varmröktlax och en flaska vin. Fast det ska delas med en vän
Anonym(ny) : Trist, men starkt beslut av dig
Har handlat julklappar idag:) Dinosaurier och My little ponnys i mängder! Köpte även lite nya matchande underkläder och en söt neglige inför kommande resa
hihi! Kul att ha en anledning att göra det