• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-06-06 23:47:19 följande:
    Hahaha nää, jag har verkligen inga problem med min fula sida bara trist när det kommer het åläning
    Det är då man charmar dem med sin underbara personlighet istället. Lyckas man med det, ja då är det kärlek på hög nivåFlört haha
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-06 23:54:31 följande:
    hmm min personliget hahahaha , Speedad ekorre som har sjuk humor som bara jag skrattar åt hahaha låter lovande=))
    Hahahaha, du är för härligSkrattande
  • takida
    Madida skrev 2012-06-06 23:57:51 följande:
    Ja, nån som är bra på att hångla är fan viktigare än nån som är bra på att ha sex. Även om det så klart mest handlar om hur man funkar tillsammans.

Helt rätt inställning, klart du ska höra av dig. Visa att du är intresserad. 
    Ja hångla är tamejfan viktigt!
    Ja är jag intresserad av att träffa någon igen så klart jag hör av mig, annars får man ju inget veta. 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-07 00:12:46 följande:
    Shit vad ni är härdade på detta *impad*=))

Addade  åläningen på FB just in case;)) Får bli mitt rebound om det inte fungerar med den andre;))   
    Vilka är härdade på vad? 
    Hoppas du slipper rebound.
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-07 00:15:55 följande:
    Alltså du och Madida verkar veta vad ni talar om...
    Ja kanske det frågan är bara om det är positivt eller negativt? 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-07 00:19:29 följande:
    positivt!
    Glad
    Nu börjar det bli hög tid för mig att krama kudden. Och imorgon hoppas jag att jag får ett positivt svar om att han vill ses igen. Den som lever får seSkrattande
  • takida

Sådär ja, då har jag messat honom och skrivit att jag gärna vill ses igen. Bara att vänta och se nu.

• takida

Min magkänsla säger mig att det inte blir en dejt nummer 2 med den söta killenRynkar på näsan

• takida
    Night sky skrev 2012-06-08 11:38:01 följande:
    Vad tråkigt takida! {#emotions_dlg.flower}
    Mm, men men thats life, eller snarare så är det att nätdejta 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!