• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-06-05 00:00:42 följande:
    Hoppas ni bägge får görmysig dejter iaf

Fy när man jobbar natt och sover hela dagen så är det lite svårt att hamna i normal dygnsrytm igen. Sitter här aldeles klarvaken haha 
    Du får du hänga här en stund! 
    När är det du ska träffa din kille då?
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-05 00:04:46 följande:
    Vet inte riktigt, vi ska höras. Men det lär väll bli någon dag här. Slits mellan hopp och förtvivlan hahaha. Well han är ju inte min kille men jag hoppas bleve you me;))
    Ovisshet är jobbigt men snart vet duSkrattande
  • takida

Har ju glömt att berätta att jag ska få privata simlektioner av en ung snygg killeSkrattande

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-05 00:11:35 följande:
    Oh yes. Kräks Skönast hade ju egentligen varit att bara dra iväg ett sms om det men det känns inte seriöst haha men man bygger ju upp sån onödig nervositet kring det med att dra ut på det men men snart är det gjort. Om en vecka lär jag veta och då hoppas jag att jag inte är deppig

Vad är det för kille du ska träffa Takida? Är det från dejting sida eller någon du träffat irl? 
    Du gör rätt som tar det öga mot öga. 
    Det är en kille från HP, är bara inställd på en rolig kväll som sagt. Han är ganska nyseparerad och jag skulle tro att jag är hans första dejt på många många år. 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-05 00:29:08 följande:
    Jahaja, men absolut inga förväntningar på något mer brukar ju fungera annars Gör för mig iaf. Hahaha jag skulle bara ha en tjejfest med några tjejkompisar och nu snart fyra månader senare lider jag fortfarande hahaha
    Haha, ja så kan det gåSkrattande
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-05 00:41:47 följande:
    Jo men det är ju det som är kul, när man minst anar det liksom;) Måste berätta om min systers dejt. Hon gick hem med ett ons och var väldigt full så hon visste inte ens vart hon var när hon vaknade. Hon smet iväg utan att ens kika på killen hon spenderat natten med och hade sjuk ångest när hon upptäckte att hon var i hustet några trappuppgångar bredvid sin egen. Sen på eftermiddagen upptäcker hon att hon måste glömt plånbok med rubbet i hos honom och kommer inte ihåg exakt vilken trapp det var. Vi fick göra detektivarbete och kolla upp alla potentiella killar i trappuppgångarna det kunde vara och skicka ut ett mass-sms. Tillslut får hon napp efter mååååång förvirrade svar från oskyldiga killar. Hon hade sjuk panik när hon skulle möta upp killen för att hämta plånboken pga att hon inte visste hur han såg ut. När han möter henne i trappen så står där en jättesnygg trevlig kille. Han bjöd ut henne och de träffas fortfarande hahaha detta är typ 2 månader sedan
    Hahaha, lite pinsamt kanskeGlad men vilket härligt slut!
  • takida

Vilken vecka det här kan bli dåSkrattande
    En inbokad dejt imorgon, och ev en på torsdag och ytterligare en till helgen. Det gäller att smida medans järnet är varmtFlört

• takida
    Cocacola skrev 2012-06-05 21:59:50 följande:
    Hur pallar du? xD

För jag utgår från att det är med 3 olika, eller?
    Jag är ju ledig nästan hela veckan så det ska nog gå, tror jag. Men inte säkert att jag träffar alla får se senare i veckan.
  • takida
    Madida skrev 2012-06-05 23:06:11 följande:
    Lunchdejt med 25-åring. Check!
    Berätta berätta! Hur gick det?
  • takida
    Madida skrev 2012-06-05 23:11:23 följande:
    Det gick bra. Han var sjukt charmig och rolig. Och nästan snyggare irl än på bilderna. Tveksamt att det skulle kunna leda till nåt men ja, fin var han.
    Bra att du gick på dejt med honom då:)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!