• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-06-05 23:18:56 följande:
    Takida's baaack!!
    Med rågeSkrattande
  • takida

Lite off topic igen då. Någon som varit i Thailand och kan rekommendera vart man spenderar två veckor där bäst?

• takida
    Madida skrev 2012-06-05 23:22:40 följande:
    Japp, och vi ska ses imorgon igen

Och du har också en hel del inbokat ser jag  
    Så ni ska ses igen! GöttGlad
    Ja jag har fullt upp i veckan jagSkrattande
  • takida
    målar havet blått skrev 2012-06-05 23:22:16 följande:
    att den förste är den rätte menar jag,men nu minns jag inte ,du ville inte ha ngn seriös relation ?Sorry nu är jag trött ................. 
    Fattade vad du menade, och jo jag kan allt tänka mig seriöst. Men inget måste kanske
  • takida
    lemonina skrev 2012-06-05 23:25:46 följande:
    Ja men Smecker visste jag redan om har även grattat.Glad 

Kul att så många dejtar.  Haha nej Bullklet har jag inte fått äran att träffa. Glad  Tack för uppdateringen!
    Har missat att gratulera dig, stort grattis till examen{#emotions_dlg.flower}
  • takida
    Smecker skrev 2012-06-05 23:30:03 följande:
    Phi Phi Island
    det ligger utanför Phuket va?
  • takida
    Madida skrev 2012-06-05 23:31:06 följande:
    Frågan är om inte det är mer fysisk  attraktion för min del. Visst, han var kul att snacka med men nästa hela tiden funderade jag på hur han ser ut naken, hur han skulle kännas att kyssa o.s.v.

Härligt tjejen! Jag jobbar för mycket och har möhippa att planera så jag kan inte dejta mer nu. Men jag snackar med två till som verkar intressanta.
    Bara tiden kan utvisa, och att du vill se honom naken, tja inte helt fel tanke kanskeFlört
  • takida
    Smecker skrev 2012-06-05 23:35:23 följande:
    Vad är det du är ute efter för typ av ställe? Bara stränder eller något mer?
    Vi är tre vuxna och tre barn, äldsta barnet sju år, yngsta tre år. Så lite aktiviteter kanske och stränder såklart. 
  • takida
    Madida skrev 2012-06-05 23:39:30 följande:
    T.o.m hans händer tände mig. Lite brunbrända, stora och starka Haha, jag är nog brunstig Oskyldig

Vilken av alla dina dejter ser du mest framemot? 
    Torsdags dejten där vet jag vad jag får, och jaTungan ute
    Men han jag ska träffa imorgon är nog mest intressant skulle jag tro.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!