• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Suppressed skrev 2012-06-08 13:58:47 följande:
    Jahapp vad ska man köpa för skatteåterbäringen då? Ett hus, en ny bil, en helkväll på spybar?
    Ja det är frågan dom gamla grekerna funderade över. 
    Jag vet då vad jag ska göra för mina pengar, betala månadens räkningar. Ack så kul..
  • takida
    Cocacola skrev 2012-06-08 15:29:56 följande:
    Suck! Borde kanske försöka få den där prommenaden överstökad så snart som möjligt. Obestämd Men jag vet inte vad jag ska säga riktigt, men det ger sig väl. Men det blir inte kul. Rynkar på näsan
    Men ta inte den där promenaden då om du inte vill? 
  • takida
    Anonym skrev 2012-06-08 22:57:34 följande:
    Är inte du på dejt?
    Nä inte idag. 
  • takida
    Cocacola skrev 2012-06-08 23:08:01 följande:
    Vilka krav du har! Skrattande

Kan hångla lite istället haha  
    Ja lite hångel hade inte suttit fel, får alldeles för lite av den varan
  • takida
    Anonym skrev 2012-06-08 23:15:41 följande:
    Hörrö skärp dig nu och säg vad du ska ha för underhållning istället...
    Vet faktiskt inte vilken typ av underhållning jag vill ha men vi kan väl lösa världsproblem eller småproblem i brist på annat kanskeGlad
  • takida
    Cocacola skrev 2012-06-08 23:16:37 följande:
    Kyss

Undrar just när jag får hångelabstinens på allvar? Hmm...  
    Inte vet jagKyss
  • takida

Surt att när jag väl träffar en kille som väcker mitt intresse och som jag gärna hade sett mer av så är det liksom inget intresse från hans sida. Varför ska det vara så satans svårt att få det att klicka från båda håll för?

• takida
    Cocacola skrev 2012-06-08 23:30:44 följande:
    Jadå, det kan man verkligen fråga sig. Är du säker på att det inte finns något intresse från hans sida då?
    Nej helt säker är jag inte hoppet lever fortfarande, men min magkänsla säger att han inte är det och den brukar stämma.. 

Fick för övrigt precis ett mail: tjenna, jag söker en sexpartner. 

Öhh okej, ingen bild, ingen press inget alls. Jo men visst kom och ta mig, eller inteSkrattande 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!