• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-06-05 23:51:03 följande:
    Koh Tao och Koh Samui, ligger precis mitt emot Phuket på andra sidan Thailand.
    Dig kan man lita på i vått och i torrtSkrattande
    För övrigt kan jag ju tillägga att de jag ska resa med vill ha en trekant med mig, hehe
  • takida
    Madida skrev 2012-06-05 23:56:49 följande:
    Mail jag fick nyss:

hej......jag intressrar att lära känna nya människor ...jag tycker att det är alltid intressant att träffa nya kompisar .......tycker du att det är intressant ,,,så är du välkomen att kontakta mig .......gillar du inte det ,,,,så uppskatar jag detta ändå

Intressant?  
    Jag hade slagit till direktSkrattande
  • takida
    Madida skrev 2012-06-06 00:06:28 följande:
    Jag verkar gå hem väldigt bra hos...invandrare? Nysvenskar? Utlänningar? Ja du fattar
    Du går hem hos allaGlad
  • takida
    Madida skrev 2012-06-06 00:20:23 följande:
    Sålänge du inte är rädd att det skulle förstöra er relation så håller jag med!
    Tror inte att det skulle förstöra något men nja kanske inte så sugen på dem på det sättet direkt.. 
  • takida
    Madida skrev 2012-06-06 00:24:42 följande:
    Är du inte sugen på dom så verkar det ju onödigt att ha sex med dom
    Eller hur:) 
    Jag vet nog för mycket om deras sexliv kanske för att vilja vara en del av det, men man ska aldrig säga aldrigFlört
  • takida
    Smecker skrev 2012-06-06 08:09:37 följande:
    Jajamen. De skall vara barnvakt åt tösen, följer med dit och lämnar. De har beordrat närvaro på fika. Det roliga är att de inte känner mig, men jag vet av outgrundliga anledningar exakt vilka de är.
    Tänkte skriva att alla känner apan men apan känner ingen. Men kanske inte passar sig i just det här falletObestämd
  • takida
    målar havet blått skrev 2012-06-06 12:24:38 följande:
    Är du gift? det brukar jag fråga,om jag tycker det verkar så...Obestämd
    Haha, ja ibland kan ju frågan vara befogad.
  • takida
    målar havet blått skrev 2012-06-06 12:58:38 följande:
    Eller hur, å då tackar jag för mig direkt, inget jag vill blanda mig in i..
    Nej gifta karlar klara man sig gott utan!
  • takida

Hmm, undra om det blir en dejt för mig idag. Vi har visserligen bestämt tid och plats men skickade ett sms för några timmar sen där jag frågade om han är laddad för kvällen. Men har inte fått något svar. så då är ju frågan om jag inte får svar ska jag då masa mig in till stan? 

• takida
    målar havet blått skrev 2012-06-06 13:08:14 följande:
    Oj svårt det där,han kan ju haft förhinder att svara..eller så ändrat sig,men det är nog bara att du går dit o ser efter på avtalad tid...Cool
    Då får jag hoppas att han bara fått förhinder att svara eller att messet inte kommit fram. 
    lemonina skrev 2012-06-06 13:10:23 följande:
    Första dejten med honom i sådant fall? Ja men om ni redan bestämt tid och plats så borde han väl dyka upp?! Men det i är kanske lite konstigt om han inte svarar på sms.
    Tycker ju att han borde dyka upp.
    målar havet blått skrev 2012-06-06 13:13:47 följande:
    Ja men det är nog ingen ide att spekulera vad det beror på,,  kommer han så kommer han...Vad kan man göra...

Det är ju jobbigt och slitigt att dejta ,men,men orkar man så.......GÅ dit TAkidaGlad
    Om han nu inte kommer så är det ju inte mer med det visserligen, men surt att åka in i onödan.. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!