Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Tada, jag är här - kvällen är räddad!

Sitter i ett iiiiiskallt hus och tänker på hur livet kunde ha varit just nu om jag inte flyttat. Dax att reflektera lite över året som gått kanske.

Ska i vilket fall snart äta långfil. Det hittar jag ta mig fan ingenstans i Bohuslän (där jag kollat då) inte filbunke heller. Eller bollnäsfil. Hade aldrig kunnat gissa att det var något jag skulle sakna, inget jag äter ofta direkt men nu så.

På tal om mat förresten - åt luch på favvoreastaurangen idag. Mexikansk lasagne med kyckling - gudomlig! Var på bio efter det - Hypnotisören

• Cocacola
    lemonina skrev 2012-10-30 18:11:51 följande:
    Halloj Hur känns det inför livet som kunde ha varit om du inte flyttat då? bättre, sämre eller vad tror du?

Usch för långfil! Hur var filmen?    

Kallt!!! Skrattande En hel del annat också men nu ska vi inte sabba humöret! Jävligt glad att jag flyttade iaf. Även om jag börjar tro att jag inte har någon nytta av det - om man tänker på själva utbildningen alltså. Å andra sidan känns det verkligen som jag hamnade på rätt ställe så det blir nog bra ändå. Ska visst roa mig med att fixa behörighet, komma in och tacka nej. :P

Lemmo då! Långfil är gott! Nån gång ibland sådär, inget man vill ha jämt. Filmen var bra.

• Cocacola
    lemonina skrev 2012-10-30 18:58:14 följande:

Men vaddå? Har du valt fel utbildning?Obestämd
    Det beror på hur man ser det! Drömmer Läser ett basår för att bli behörig till läkarprogrammet som jag inte tänker gå. Det skulle man ju kunna kalla valt fel. Å andra sidan har det för med sig en massa positiva saker och känns helt rätt, även om det är fel så jag tror att det var någon mening med det hela. Ska även söka eftersom det ökar chanserna för mina klasskompisar att komma in, fast jag behöver på något vis se att jag kan komma in. Känns en smula vrickat men om det bidrar till att läka min trasiga själ så... :P

Ska i vilket fall läsa en betydligt intressantare utbildning istället. Betydligt osäkrare jobbmarknad och jag har ingen aning om vart det kan tänkas finnas något jobb i slutändan men det blir nog bra. Jag är flyttbar som attan tydligen MED mina älskade ungar så allt är möjligt. Nästan. Går allt åt skogen får jag väl plugga igen sen.
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-10-30 19:05:09 följande:
    "Presentation
    Själv kan jag säga - ung glad sällskaplig tjej, inga dåliga vanor. om du skriver något vackert, skulle det inte vara etiskt, så jag kommer att skriva om mig själv att jag är ganska :) Tyvärr och kanske en förmögenhet, hittar jag inte hennes man. Jag hoppas snart att åtgärda problemet. Jag vill ha en enkel kvinna lycka. Jag vill älska och bli älskad :)"

Håkej! Taget.
    Där ser du, nätdejting är grejjen. Nu behöver du inte leta längre! {#emotions_dlg.flower}Flört
  • Cocacola
    takida skrev 2012-10-30 19:56:05 följande:
    Vad för utbildning vill du läsa istället då? 
    Trädgårdsmästarutbildningen {#emotions_dlg.flower}

Fast vi har inte sett än om jag vågar. Går i vilket fall inte att söka igen förrän till nästa vår.
  • Cocacola

Så kan man bli påminnd om att man är en svartsjuk jävel också. Hade lyckats glömma bort det. Fick faktiskt frågan i veckan men kunde inte svara, men hade något vagt minne av det. Nu vet jag. Suck! Svartsjuka jävlar är jobbiga. Borde skippa det här med dejtande, fast det gör jag ju mer eller mindre redan. Suck!

• Cocacola
    Madida skrev 2012-10-30 20:07:40 följande:

Att leva med någon som är svartsjuk är ASjobbigt. Men det är verkligen ingen lyx att vara svartsjuk. Det är riktigt jobbigt och något man, med lite självinsikt, får jobba med dagligen

{#emotions_dlg.flower}
    Har aldrig påstått att det är lätt att leva med mig Oskyldig men hade inte tänkt in nån svartsjuka i det. Å andra sidan vet jag inte hur illa det är, kan ju hoppas på det bästa. :P
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-10-30 20:15:19 följande:
    Blir så irriterad. Kondomförsäljarna ringer mig varje dag. Men jag svarar inte!
    Haha, du får säga att de skickar med en lämplig kk också
  • Cocacola
    bullsmeeeet skrev 2012-10-30 20:22:40 följande:
    hur mår alla mina små kycklingar? Kyss
    Bra fråga, väldigt bra fråga.

Hur mår du själv? Kyss
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-10-30 20:25:33 följande:

haha ja annars får jag ingen använding för dem lägger dem att samla damm med resten
    Det får du nog. Jag konstaterar att jag fick en knäpp i somnras och har kondomer i väskor och jackfickor, hittar kondomer oftare än pennor men behöver pennor betydligt oftare. Får kanske börja idka byteshandel. :P
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!