Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Tada, jag är här - kvällen är räddad!
Sitter i ett iiiiiskallt hus och tänker på hur livet kunde ha varit just nu om jag inte flyttat. Dax att reflektera lite över året som gått kanske.
Ska i vilket fall snart äta långfil. Det hittar jag ta mig fan ingenstans i Bohuslän (där jag kollat då) inte filbunke heller. Eller bollnäsfil. Hade aldrig kunnat gissa att det var något jag skulle sakna, inget jag äter ofta direkt men nu så.
På tal om mat förresten - åt luch på favvoreastaurangen idag. Mexikansk lasagne med kyckling - gudomlig! Var på bio efter det - Hypnotisören
En hel del annat också men nu ska vi inte sabba humöret! Jävligt glad att jag flyttade iaf. Även om jag börjar tro att jag inte har någon nytta av det - om man tänker på själva utbildningen alltså. Å andra sidan känns det verkligen som jag hamnade på rätt ställe så det blir nog bra ändå. Ska visst roa mig med att fixa behörighet, komma in och tacka nej. :P
Läser ett basår för att bli behörig till läkarprogrammet som jag inte tänker gå. Det skulle man ju kunna kalla valt fel. Å andra sidan har det för med sig en massa positiva saker och känns helt rätt, även om det är fel så jag tror att det var någon mening med det hela. Ska även söka eftersom det ökar chanserna för mina klasskompisar att komma in, fast jag behöver på något vis se att jag kan komma in. Känns en smula vrickat men om det bidrar till att läka min trasiga själ så... :P
men hade inte tänkt in nån svartsjuka i det. Å andra sidan vet jag inte hur illa det är, kan ju hoppas på det bästa. :P