Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

MrC skrev 2012-12-03 23:05:24 följande:
    Flört
    Strykjärnet och brädan samlar damm?
    Åh laga mat som är så kul. Jag älskar det. Stäng in mig i köket så försvinner jag ingenstans. Haha
    Helt rätt! Stryka kläder är kul terapi.
    Det har rostat lite för du har använt fel vatten i det och/eller glömt vatten kvar i den. Rynkar på näsan

Här somnar man på soffan, och när man sen vaknar har ni alla pratat om det jag började med. Har ni inget vettigt att prata om? Hur man överlever nätdejtingdjungeln t.ex.?
    Haha, brukar inte stänga in folk, men det lät ju inte helt fel om du lagar mat där. Du kan få stryka mina julgardiner också, har inte fått upp några i köket än - de ligger på strykbrädan och väntar.

Ska man prata om vettiga saker alltså? Skippar det för tillfället, säkrast så.
  • Cocacola
    MrC skrev 2012-12-04 01:36:45 följande:
    Ah men du har iaf julgardiner, det har inte jag.
    Jadå, men de flesta ligger "hemma" men har till köket och det stora vardagsrumsfönstret här, räcker för att få lite julstämning. Muttrar lite om övriga julsaker dock, tanken var att vi skulle ha firat i Dalarna så allt är där men vi blir här istället. Får bli julpysslande med kidsen istället, tror inte direkt att de har något emot det. xD
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-12-05 19:52:52 följande:
    Såg en så fin kille på jobbet idag Fattar inte vart han kom ifrån, men hoppas på att han jobbar någonstans inom koncernen så att han dyker upp på julfesten på fredag. 
    Håller tummarna! xD
  • Cocacola

Just kört igång tvättmaskin nr 6. Klurar på om jag borde köra igång nån till i natt eller om jag faktiskt hinner med resten när jag har tvättid imorgon. Suck!

Flyttat grejer också, ska vara tömt och urstädat imorgon. Blev tömt och städat i torpet i fredags. Flyttande av prylar hit och dit. Känns inte bättre av att det blir flytt igen i juni och så egen  i typ Augusti. Hoppas det blir ett bra ställe vid Augustiflytten dock, så man kan bo där i några år. Minst 5½ iaf, men det skulle ju inte göra något om det blev ett toppenställe där jag/vi vill stanna. Gissar på att det blir någon form av akutlösning dock men, men... Kan ju alltid hoppas!

Yes, yes, något dyster. Sjuk och klurar på framtiden och dåtiden, dax att fullfölja skilsmässan snart. Sörjer över att det blev som det blev.

Någon som är vaken och lite muntrare?

• Cocacola

Haha, googlat lite och kikade på vilka länder jag kan vara utbytesstudent i, det där men flyttande är väl inte så farligt ändå? :P XD

• Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-06 02:58:25 följande:
    Colan: Vilkaländervar det?
    39st, orkar inte rabbla. :P Jag e sugen på Italien och Finland.
  • Cocacola
    MrC skrev 2012-12-06 03:03:19 följande:
    Vaken: Ja.
    Munter: Nej.
    Det duger med vaken, men jag somnade. Vaknade med känslan av att huvudet höll på att sprängas. En ny känsla, vill helst aldrig ha den igen.
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-06 03:12:32 följande:
    Meh hallå colan!!! Äru vaken lr?;) hur går det med lillkillen?
    Hallå!
    Nu är jag det! Mer eller mindre. Spöke

Det går, tja - vet faktiskt inte riktigt hur det går egentligen. Han ger mig en hel del att fundera på. Vill att det ska gå åt det seriösare hållet men samtidigt har jag inte evighetslångt tålamod.

• Cocacola
    MrC skrev 2012-12-06 15:20:19 följande:
    Fyfan, somnade du på soffan?

Somnade i dotterns säng, det låg två barn i min. Osäker på om huvudvärken beror på det dok, men det fick mig iaf att ta en Alvedon som jag misstänkte kunde vara orsaken till mina akutenvändor i somras. 1 funkade dock utan att få nässelutslag och huvudvärken är lindrigare så det gick ju bra.
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-06 03:11:44 följande:
    Hmm måste nog förklara detta med blga ur Vanilladictionary... Böga sig eller böga
    Väntar på förklaringen.. :P
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!