Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-10-30 20:33:46 följande:
    Hehe, smart Skrattande
    Klart det är, jag är smart! SkrattandeFlört
  • Cocacola
    cajsasmamma skrev 2012-10-30 20:36:20 följande:
    Sisådär, tagit ett svårt beslut idag men det blir nog bra i slutändan . Hur är det med dig?
    Jobbigt med svårt beslut - hoppas det blir bra i slutändan!
  • Cocacola
    Heidi1 skrev 2012-10-30 22:04:18 följande:

Jag är på jobbet. Ska snart gå och sova och få betalt och hoppas att man slipper bli väckt inatt.
    Får du betalt alla timmar? Mamma räknade ut att hon är på jobbet minst 48h veckan men får betalt för 36.
  • Cocacola
    cajsasmamma skrev 2012-10-30 22:05:56 följande:
    Jag funderar  
    Funderande är bra emellanåt, bara det leder fram till något så. {#emotions_dlg.flower}
  • Cocacola

Kan inte sova :(

Har roat mig med att läsa i en tråd är en förstföderska undrar vad de behöver handla innan bebisen kommer. En hel radda grejer jag aldrig använt haha Nåja, en del vettiga grejer också. Så nån som envis som en åsna hävdar att man inte ska ha spjälskydd - suck! Yes, yes - lite bebislängtan här men det går väl över.

• Cocacola

Halloj!

Vaknade upp frusen och med ont i höfterna, ingen tvekan om var jag var iaf. :P Eldar och funderar för fullt. Nystar i gamla drömmar, vill jag, kan jag, vågar jag, orkar jag? Funderar som sagt.

Vad gör ni andra?

• Cocacola
    MrC skrev 2012-10-31 10:52:39 följande:
    Sitter och sorterar papper, skriver, äter sen frukost, sms'ar, mejlar, ringer....
    Ska åka och träna snart tänkte jag.
    Allt samtidigt haha
    takida skrev 2012-10-31 10:59:00 följande:
    Jag gör mig redo för gymmet jagGlad bra länge sen jag var där så får väl se om jag kommer ihåg vart det ligger.. 
    Du hittar nog dit. Har varit till mitt 2 ggr sen jag kom hit. Blir förhoppningsvis några ggr till innan jag drar tillbaka på söndag. Sen lär det inte bli innan jul. Gillar mitt gym, men träna kan man ju göra ändå så jag vill inte ha något annat bara för att. Saknar detta gym dock. Trivs du på ditt? och tränat annat eller inte alls? (total utfrågning haha)

• Cocacola
    lemonina skrev 2012-10-31 12:18:49 följande:

Sitter och rättar fel i min uppsats som ska vara inlämnad igen på fredag. Surt att läraren tycker att min essay var "breathless and opinionated" Åh vad skönt det ska bli att börja jobba och slippa detta .-)
    Surt men du är ju snart klar. Hoppas det går bra!
  • Cocacola

Har faktiskt rotat fram, fotat och lagt ut några annonser. Wow! En soffa, ett gäng vinterstövlar, å lite vinterkläder. Kan ju hoppas att de blir sålt snabbt nu då. Skulle behöva lägga ut en massa mer men lite knepigt när jag drar snart igen. Fast det går kanske att lösa.

Har haft några udda samtal men exet också. Fått en hel del att tänka på, men det blir nog bra. Kan bli jävligt bra till och med. Kan även bli raka motsatsen så här behöver tänkas. Gymmet ikväll tror jag. Hade jag tänkt ändå men är inte alls sugen nu, huvudvärk som inte är kul. Men den beror nog på för mkt te, för mkt att tänka på och för lite mat så det blir nog bra.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!