Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Hallå!
Vart tog alla vääägen?
Kan inte sova :(
Har roat mig med att läsa i en tråd är en förstföderska undrar vad de behöver handla innan bebisen kommer. En hel radda grejer jag aldrig använt haha Nåja, en del vettiga grejer också. Så nån som envis som en åsna hävdar att man inte ska ha spjälskydd - suck! Yes, yes - lite bebislängtan här men det går väl över.
Halloj!
Vaknade upp frusen och med ont i höfterna, ingen tvekan om var jag var iaf. :P Eldar och funderar för fullt. Nystar i gamla drömmar, vill jag, kan jag, vågar jag, orkar jag? Funderar som sagt.
Vad gör ni andra?
bra länge sen jag var där så får väl se om jag kommer ihåg vart det ligger.. Har faktiskt rotat fram, fotat och lagt ut några annonser. Wow! En soffa, ett gäng vinterstövlar, å lite vinterkläder. Kan ju hoppas att de blir sålt snabbt nu då. Skulle behöva lägga ut en massa mer men lite knepigt när jag drar snart igen. Fast det går kanske att lösa.
Har haft några udda samtal men exet också. Fått en hel del att tänka på, men det blir nog bra. Kan bli jävligt bra till och med. Kan även bli raka motsatsen så här behöver tänkas. Gymmet ikväll tror jag. Hade jag tänkt ändå men är inte alls sugen nu, huvudvärk som inte är kul. Men den beror nog på för mkt te, för mkt att tänka på och för lite mat så det blir nog bra.