Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-11-29 21:51:30 följande:
    Här bjuder jag på en riktig goding! Jag får så vackra mail!!

Hey i´m looking for sex with you,i´m a black man that can make you have many orgasm ,if you want to try this chocolate just write me i´m in the capital
    Haha, självsäker prick... Fina mejl du får, som vanligt xD :P
  • Cocacola

MrC: Låter som att det blir en till dejt, eller? Du verkar då väldigt nöjd efter helgen.

• Cocacola

Känner mig en smula hopplös, sitter och vill ha ett samtal. Kan såklart ringa själv men jag vill bli uppringd, typ nu. Suck!

Borde bära en hel del grejer också, flyttade igår. Har å andra sidan rätt mycket tid imorgon em och något blir säkert ikväll ändå.

Är på skumt humör.

Någon här? Snacka om något, typ vad som helst utom teknik eller fysik.

• Cocacola
    Madida skrev 2012-12-03 15:30:02 följande:
    Ja jag är bortskämd med det där. Känns riktigt lyxigt får man säga Solig
    Skrattande
  • Cocacola
    MrC skrev 2012-12-03 15:32:38 följande:
    Du kan ringa till mig så pratar vi mat...för jag ska laga mat nu. Glad Kycklingwok med massor av grönsaker!
    Det lät gott! Tungan ute

Fastnade dock i plugg och läxor Förvånad
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-12-03 15:43:41 följande:

Kan berätta att här är en hel del snö. Sen kan jag berätta att jag har lite ont i halsen. Och så kan jag berätta att min ena katt precis åt upp ett par såna där små flikar om man river av i sin kalender.
    Eller vill du prata om nåt annat? 
    Här är lite snö och vi hade -8 imorse. Vindstilla och lätt snöande. Typ 15 grader kallare i mina hemtrakter. Finns helt klart fördelar med att bo längre söderut. :)

Drick te med mycket honung och försök sova.

Katter kan få för sig att äta lite av varje. Hur var det nu - har du två eller fyra eller är jag helt ute och cyklar?

Det mesta funkar, för nån vecka sen var det en klasskompis som undrade om det fanns någonting jag inte kunde prata om i minst en halvtimme. Hade just snackat en hel del om rakhyvlar.

Lär dock göra nytta igen men återkommer förr eller senare.

Krya på dig!
  • Cocacola
    MrC skrev 2012-12-03 17:07:00 följande:
    Maten är färdig nu, sitter här och mumsar kycklingwok, nudlar och jordnötssås!
    Åhh! Var garanterat godare än korv med bröd. Matlagning är lågt prioriterat för tillfället.
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-12-03 17:25:09 följande:
    När jag på darriga ben försökte ta mig till bilen vid 6 imorse så var det -12 och massa snö.

Har druckit lite te, dock inte sovit. Behöver städa, julpynta och grejer. Men får nog lägga ner det då febern har letat upp mig. Den lille jäveln!

Jag har två fantastiska katter

Haha, klart man kan snacka om det mesta, allt är dock inte speciellt givande. Sport kan jag dock inte snacka om för det kan jag ingenting om. Inte heller tekniska saker.     
    Brr!

Sov, du hinner det andra sen.

Katt

Allt är inte givande men samtalet kan ju lätt glida över till någonting intressantare när det väl kommit igång. Blir höga krav om samtal alltid ska vara givande, man vet ju inte alltid vad det leder till när man börjar. Men skippar helst sport och tekniska prylar om jag kan, men det går alltid att vrida på något där med haha, för att komma in på något intressant istället
  • Cocacola

Klurar på hur mycket jag tvättar nuförtiden. Borde vara ca 10-15 maskiner i veckan. Låg på 5 om dagen i snitt förut så det går helt klart åt rätt håll. Men tillbringar jävligt mkt tid med tvätten. Saknar att ha egen tvättmaskin.

• Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2012-12-03 20:30:33 följande:
    Stryka? Vänta... *tänker*... Tror jag hört ordet nån gång...
    Mjo, associerar det med: julgardiner, jobbigt och hur 17 hinner folk med det också?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!