Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Crazy, crazy year... Hoppas att nästa blir lugnare, måste bara ta mig igenom detta först antar jag. :P

Hur går det gör er andra?

• Cocacola
    lemonina skrev 2012-11-17 12:19:20 följande:

Va?! Förvånad

Jobbigt med plugget? Du vänjer dig tillslut

Jo det går bra för mig. Jobbat min andra vecka nu och ska snart på en intervju igen. Idag Obestämd Får väl se vad det är för något. Men tror inte att det kommer leda till jobb just nu iallafall utan kanske längre fram. En ny redovisningsbyrå som öppnat. Men lite skumt att gå på intervju på en Lördag.

Män är puckon. Inte alla så klart men somliga. Orkar inte tänka längre.

Det är en hel del plugg helt klart men det är inte det som är problemet eller snarare problemen. Är iaf för trött för att tänka på allt eftersom jag bara sover nån timme per natt nuförtiden.

Intervju fast du börjat jobba? Hoppas det gick bra.
  • Cocacola
    MrC skrev 2012-11-17 20:30:32 följande:
    Jag sitter ensam och dricker öl, ska strax gå ut och ragga. Lär ju bli fiasko som vanligt. Haha.
    Men jag har mina turkalsonger och flugan sitter rakt, kan inte gå fel då va?
    Hur gick det?
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-17 20:27:42 följande:
    Hoho? Är det bara jag här eller? Vad gör ni?// Ett stycke uttråkad Vanilla med sovande kidz och som pimplar kaffe och är sällskapssjuk
     Får hålla dig sällskap en annan kväll istället. {#emotions_dlg.flower}
  • Cocacola

Nån här?

Funderar på om jag ska ta itu med nån läxa eller göra en studieplanering alt. studie- och övrigtplanering.

Varvat med att hänga här då... :P

Är det nån som dejtar?

• Cocacola

Nätdejtingtråden - här pratar vi om allt utom dejting xD

Fastnade framför akvariet och väntade otåligt på att få se en fiskförlossning men icke. Gissa dock på att det blir en förlossning eller två under natten. Kul med fiskbebisar (vi har fått ett gäng redan).

Pillade ihop en liten att göra- lista också. Återstår att se hur det går med den sen men det lär ju visa sig. xD

Sovdax tror jag men ska försöka kika in lite oftare, ingen fart här ju!

God natt!

• Cocacola
    Madida skrev 2012-11-22 06:56:09 följande:
    Jag är här! Fast kanske några timmar för sent
    Och jag passar aldrig på en fråga. Så ja, jag har varit på dejt och ska på dejt nr 2 med den lyckligt lottade idag
    Bättre sent än aldrig.

Give us details! xD

Lycka till! {#emotions_dlg.flower}
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-23 20:49:55 följande:

Haha jag hade varit perfekt för dig Fan jag tror jag hade varit en väldigt populär singel om jag varit man...
    Skrattande Ja, det var ju den där lilla detaljen ja...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!