• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-06-12 21:20:54 följande:
    haha fan heller. Är lite småknäpp men vill inte vara med på TV. Då kommer jag nog göra bort mig och bli ökänd!

Åh berätta mer! Vem är killen?
    Men hallå? Vem vill inte vara ökändFlört

Killen är snygg och bra på att hångla, han tycker jag är het och bra på att hånglaTungan ute 
  • takida

Jag får väl också vara lite trevlig och hälsa carlf välkommen till vår trådGlad

• takida
    Madida skrev 2012-06-12 23:42:40 följande:
    Och tack för inlägget du gjorde!
    {#emotions_dlg.flower}
  • takida
    målar havet blått skrev 2012-06-13 20:22:41 följande:
    Konstig glass det där, den ÄR söt nå hemskt,men ändå kan man fortsätta häva i sig tills botten är nådd! UTAN att få spykänslor....Men jag äter bara cookie doughen...Härlig kakdeg  jumm jumm...

Ingen hojtur med gänget ikväll,alldeles för blött på vägarna....Blir att fortsätta plantera i morgon för alla plantor hade inte kommit.

Ang ringa till dejten! Tryck in  STJÄRNA 31 FYRKANT  och ring med dolt nummer...
    är det inte fyrkant 31 fyrkant?
  • takida

Min kära son är inte som andra barnGlad han har hittat ett nytt favoritprogram: lyxfällan. Med en massa följdfrågor såklart, så idag har jag haft en liten genomgång på privatekonomi med honom:) Det ska börjas i tid som man säger.

• takida
    Cocacola skrev 2012-06-13 21:45:37 följande:
    Vi är ju överens i stort lixom så det är bra. Så sjukt onödigt med allt tjafs bara. Fick mig för övrigt en sån där fin harang nu ikväll om hur jävla kass jag är på allting... Suck! AAAAAAAAAAaaaaa!!!!!!!! Skrikandes Så less på att höra hur allt jag gör är skit.
    Låt det rinna av dig bara, han lär ju lida av mindervärdeskomplex och tar ut det på dig. När flyttar du hit till kära götet då? För visst var det hit du skulle?
  • takida

Kommer ni ihåg mitt tjafs med exet om att göra bytet en annan dag? an totalvägrade ju för att det funkar bra som det är. Nu har hans lärare tagit upp med oss om vi kanske skulle testa att byta en annan dag för att underlätta övergången för honom. Får väl se om han tar till sig det när det kommer från någon annan än mig... Man kan ju alltid hoppas iaf..

• takida
    målar havet blått skrev 2012-06-13 22:01:07 följande:
    Cola jag gissar på Borås HI HI
    Borås är väl inte nära heller?! Men allt är ju relativt:)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!