• Cosan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-02-17 00:33:19 följande:
    Ja, jag har en tendens att dra till mig män som antingen bara vill sätta på mig eller som efter ett tag inser att de inte är färdiga med sitt tidigare liv.
    Och så har vi kategorin som jobbar så förbannat mycket att de inser att jag inte får plats i deras liv
    Det är nog bara slump och otur. Rätt vad det är så vänder det.  
  • Cosan
    Glädje58 skrev 2012-02-17 00:40:13 följande:
    Jag gjorde slut med henne för snart tre veckor sedan, vänskapen alltså. Men det känns sådär, ibland saknar jag henne så förbaskat och ibland så är det skönt att slippa henne. Var på dejt i söndags men det var inget som föll henne i smaken.

Suget att träffa någon åker upp och ner. Vet inte hur mycket citalopram påverkar mig. Och i morgon höjer jag dosen till 20mg. Ber redan nu om ursäkt om jag skulle bli en pina för omgivningen haha....  Men som sagt var, det är lite djupa dalar och höga berg för mig just nu.

Ska dock börja att lägga om kosten lite grann och börja med prebiotika och lite andra nyttiga saker. 
    Okej, något steg fram och något bak då. Prebiotika är fina grejer, jag har faktiskt min egen odling och gör min egen kefir :) 

Keep up :)
  • Cosan
    Glädje58 skrev 2012-02-17 00:48:36 följande:
    Nice Glad   Jag som inte har kunskapen för köpa färdiga produkter. Har du kört länge?
    De färdiga produkterna är inte alls lika bra som det du gör själv. Jag har kört min svamp några månader, en en kompis som jag fick svamp av som kört några år. Jag kan skicka upp en svamp till när min växt till sig lite mer om du är sugen på lite riktiga grejer?
  • Cosan
    Madida skrev 2012-02-17 00:49:07 följande:
    Det tror inte jag, faktiskt. Där måste finnas nån anledning till att jag främst drar till mig en viss typ av män. Och jag försöker lista ut anledningen
    Nej vad jobbigt om det är så, fast det räcker ju med att du tror det är så, så blir det lite jobbigt för dig. Det är inte så att det är du som blir intresserad av dessa typerna och ignorerar de som skulle passa dig bättre?

Jag får bara ett intryck av att du verkar vara en söt, klok och omtänksam kvinna.  
  • Cosan
    Glädje58 skrev 2012-02-17 00:56:26 följande:
    Om jag får bra och tydliga instruktioner så vill jag gärna prova. 

Så kan du prova röka mina plantor som jag har odlat    
    Hahaha, det låter ball, men det blir en syrlig fin kefir som får magen att bubbla lite de första dagarna, sen har du en mage som mår prima. 

Låter bra med plantor lol  :)  
  • Cosan

Ja, normalt sätt får man nog de bästa analyserna av nära och kära. 

• Cosan
    Anonym (tösabiten) skrev 2012-02-17 13:38:46 följande:
    Det är lite av en skräck jag har. Tänk om man är ointressant på marknaden...

-------------------------------------------------- ---

Ligga lågt var det ju
    Hehehe, jo det kom jag fram till ganska snabbt att jag var, jag har fortfarande inte fått till en dejt genom nätet, dock har jag bekanta som gärna fixar dejter till mig. Men jag kan inte sitta för mycket på dejtingsidorna, då skulle jag snart tro att jag inte var ett kap :)
  • Cosan
    Glädje58 skrev 2012-02-18 19:53:06 följande:
    Du, den diskussionen tar vi i köket framåt småtimmarna  Flört
    Hahaha, vad roligt det blev!!! Så lätt man kan råka skriva något som blir fel.
  • Cosan
    Glädje58 skrev 2012-02-18 21:15:45 följande:
    Jag ska ut i regnet och jobba lite. Hon hör inte av sig mer tror jag. Jaja, pulsen gick upp till en skön nivå i alla fall... Drömmer
    Attan, det var grymt roligt att läsa dina inlägg nu :)
    Jag måste nog skicka upp den där svampen till dig snart, tror det kan vara ett bra knep för att fånga intresse Skrattande 
  • Cosan

Så då har man vågat logga in på HP igen och laddat upp en ny bild. Får se om det blir HP eller kompisar som fixar dejt först. 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!