• Cosan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-04-28 20:36:51 följande:
    Byta dejtingsida?
    Hahahah, det sa min mamma med, men jag undrar om det inte blir unefär samma ansikten som dyker upp där?
  • Cosan
    FredrikCA skrev 2012-04-28 20:41:39 följande:
    Jag undrar om det är en slump att 95% av alla singlar på dejtsidorna är feminister.
    Att tro sif vara feminist och att vara feminist är två vitt skilda saker. Ser det snarare som ett tecken på människor har väldigt svårt att se sig själv objektivt. Där även jag själv är inräknad, jag kan helt inte fatta att inte alla svarar när jag mejlar, jag är ju super snygg och värsta kapet :)
  • Cosan
    takida skrev 2012-04-28 20:43:22 följande:
    Antingen hoppas du på att det kommer dyka upp någon pingla du skulle passa ihop med, för nya kommer det ju alltid och då får du se till att hala in henne fort så ingen annan hinner föreFlört

Eller så lägger du ner och ger dig ut i livetGlad
    Hehehe, jag är inte sådär super på hugget, så kanske får bli livet då :)
  • Cosan
    FredrikCA skrev 2012-04-28 21:02:23 följande:
    Näe jag vet :( 

Jag blev bara lite sugen på att debattera lite allvarliga ämnen, Planen var att dra igång en feminist debatt sedan byta sida när diskussionen kom igång, Men ni bara svalde och log så det gick ju inget bra ;) 
    Man blir snabbt härdad efter några dejter :)
  • Cosan
    FredrikCA skrev 2012-04-28 21:07:16 följande:
    Visst är det intressant :) Men det mest intressanta är att locka fram dom rabiata feministerna :}
    Akta dig för den vägen!!! Jag råkade komma där en gång på krogen, det slutade med att jag fick gå på dejt med en stakars ihopsyd kvinna från Somalia har jag för mig.
  • Cosan
    takida skrev 2012-04-28 21:37:12 följande:
    Och hur lyckades du med det om man får fråga?Flört
    Jo den här rabiata feministen som jag av någon lustig anledning började prata med på krogen i Sthlm, jobbade med att flyktingmottagning eller något, på någon vänster ballade diskussionen ur fullständigt så att för behålla min heder fick jag gå på denna dejt. Det blev inte mycket sagt på dejten då språkförbistringen var total. 

Hm hade nästan förträngt detta  
  • Cosan
    FredrikCA skrev 2012-04-28 22:16:07 följande:
    Personligen hade jag inte brytt mig om min heder i detta fall om jag skulle vara är uppriktig.
    Kan tillägga att det är den klart sötaste tjejen jag varit på dejt med någonsin Glad Hade det inte varit för den totala språkförbistringen hade det nog blivit fler dejter. 
  • Cosan
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-30 23:36:07 följande:
    I morgon ska jag kolla på en bil. Är helt uppvarvad över det. Någon som vet om 199hk är bra?
    Hahaha, allt är relativt. Mitt roligaste fordon har 20hk
  • Cosan
    takida skrev 2012-06-22 16:44:33 följande:
    Jag vill hångla mera, fick massa mersmak igår ju. Hångel är grovt underskattat!
    Jag vet, problemet är att det är svårt att behålla en dejt om man bara vill hångal, men närmare 20 dejter på bara hångel har jag lyckats med 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!