Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym skrev 2012-04-19 21:47:34 följande:
    ...Vi bor fortfarande ihop men har (förhoppningsvis) olika adresser from 1/6. ... 

Kommer det att fungera med att dejta nu när ni fortfarande bor ihop?
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-19 21:51:57 följande:
    Meh! Nån introducerade mig för Achmed, terroristen för nåt år sen. Sen såg jag resten av dockorna med en kul typ för ett tag sen.

Rätt kul det där, för jag tittar ju bara på dockorna, inte på Jeffs läpprörelser. Vem som helst skulle kunna vara buktalare för mig Skrattande
  • Glädje58
    FredrikCA skrev 2012-04-19 22:05:15 följande:
    Jag ber om ursäkt att jag misskött mig och varit onödigt provokativ och försökt forcera fram respons osv ikväll... Jag vet faktiskt inte riktigt vad det är med mig egentligen, Jag är nog delvis trött men jag har kanske inte varit på topp helt enkelt... och aktivitet får mig att tänka på annat oavsett vad det är.

Det är helt okey att få vara sån ibland. Du var inte så provokativ faktiskt, mer tröttsam Flört  Lite B12 kanske?
  • Glädje58
    målar havet blått skrev 2012-04-19 23:14:41 följande:
    ja men tänk om vi skulle träffas i sthlm en dag vid varmare klimat;) Alla som vill och kan! Kul att träffa nytt folk......

Det är väl klart att vi ska träffas. det gäller bara att försöka få till så att många kan komma. Det är ju alltid något som ställer till det, jobb, barn...
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-04-19 23:17:18 följande:
    Stockholm är nice! Hade staden bara inte varit så fullt av Stockholmare så hade det varit en toppenstad.

Men har de inte en sån där Göteborgsvecka "Glen"?
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-04-20 01:14:50 följande:
    Haha, nu skickade han ett till...utan att jag svarat på det första.

jag är med ute efter kärlek...ngn man kan sakna...lukta på ens tröjja o bara sakna....o få göra vad man kan tänka i vardagen är menlösa saker men som man ser som bra o viktiga....seriös o framgångsrik företagare som faktiskt vill va lite kär till våren....enl din besk så tror jag du är hlte den personen som skulle säga..shit va grym kille....sommina vänner säger.....håller dig gärna i handen i vår dock enb om jag får brotta ner dig ....kram

Det här går till och med jag igång på Flört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!