Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-04-20 01:18:01 följande:
    Och nu detta, som svar på att jag inte dricker kaffe.

el en bira men då får du nog skunda dig....men gärna det hehe... du är patetisk om du låter detta gå dig ur handen...vi kan ju bli bra vänner iaf...plats o tid?!

Var det inte du Madida som ville träffa en poet?
  • Glädje58
    målar havet blått skrev 2012-04-19 23:32:51 följande:
    Idag ska vi prata om häästar, men inte vilka som hälst utan flloodhäästar........

I dag ska vi prata om isar, och inte vilka isar som helst. Utan penisar...
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-04-20 01:26:25 följande:
    Hans mail bara fortsätter.

oki...så här gör vi kom till drottning gatan i malmö XXXX jag skruvar ihop mc där så kan vi ta en fika o snack med lite tända ljus....el s hugger vi en bira men thats it....jag är med jätteseriös....o ser jäkla bra.ut...bara knacka på....kram steffe

Eller så kommer du till min affär där jag säljer både mc och båtar. Affären heter Skepp Ohoj
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-04-20 01:32:19 följande:
    så lyssna drottning gatan 4...ja har tända ljus..ska bra testa ngr mc här ute först som ska iväg imorgon....så kika förbi....ja är as seriös...först som vänner sen kan man ju se senare i tiden....om du är seriös så kikar fu förbi o bara hänger lite....kram nu måst ejag logga ut...kram

jag är igång en halvtimme sen ska jag sova...så passa på...vi kan få kul...kram nu åker min bild iaf...kram steffe

Mer!...
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-04-20 09:42:10 följande:
    ... Igår hade vi ett till sånt djupt samtal, vi pratade om att vi skulle liksom, vara ett par, att det är han och jag, jag är nog lyckligast i världen. Jag är kär, och han vill ha mig uppenbarligen. Men han är osäker han fattar inte varför jag skulle vilja ha honom, han är knäpp
    Grattis Legacy {#emotions_dlg.flower}  Tur att du fattar varför han vill ha dig i alla fall. Eller fattar du det? Flört
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-04-20 15:44:23 följande:
    Jag svarade. Och se hur det gick!
    Men vad skrev du för svar?  Du MÅSTE tänka på innehållet i ditt svar Madida. Han kanske massuppfittade ditt svar Foten i munnen
  • Glädje58

Det var värst vad det kan ändra sig...

Ang helgen, så var det inplanerat en träff med en okänd kvinna samt kvalitetstid med min vän. Sen blir det inget alls och nu ringde de från jobbet och frågade om jag kunde jobba extra fredag och lördag natt.

Yes, helgen är räddad Tungan ute

• Glädje58
    Madida skrev 2012-04-20 16:27:08 följande:
     Det gjorde han utan tvekan
    Han måste ha legat framför avgasröret i några timmar, med tanke på hans resonemang Glad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!