• Cosan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Chromakey skrev 2012-07-02 00:25:56 följande:
    Dessutom har jag fördomar om allt, Och hytter med näven åt mopedister. Kan sitta en heldag som en pelargon i fönstret för att få en anledning att bli sur på någon ungdom som går utanför med byxorna vid knävecken.
    Hade jag haft rullator skulle jag varit hedersmedlem vid PRO. 
    Hade nog funkat bättre som press Tungan ute
  • Cosan
    Cocacola skrev 2012-07-02 00:33:51 följande:
    Men tanke på min fina stavning bör jag nog ge fan i det...
    Då vet du redan svaret Glad   Alla får ju lite neråt dagar ibland och det är verkligen inte smart att kosta på sig en diss i på närdejting då, kan jag tycka. Ganska hård värld där.
  • Cosan
    Cocacola skrev 2012-07-02 00:45:07 följande:
    Sant. Dessutom vågar jag sällan mejla alls, och har hittils inte fått svar de ggr jag gjort det så jag får väl hoppas att han skriver istället då...

Nä, jag vill ha mejl... Inte behöva skicka först. Men kan väl i nödfall... Fast frågan är om det är rätt då? Hmm...

Yes, övertrött och inte allddeles klartänkt och tänker dessutom mest på hångel tror jag. Fuck, jag vill ju bara hitta rätt? Typ nu? xD  Orkar inte dejta en massa som är fel.
    Hahaha, jo vi sitter i samma båt! Hade varit grymt med lite hångel. Nu har jag visserligen varit på dejt som kändes bra för några dagar sedan men vet i sjutton hur det kommer gå, hon ska bort någon vecka nu, hon säger telefonen krånglar och svara lite sådär sporadiskt på sms!!! 
  • Cosan
    Smecker skrev 2012-07-02 00:53:29 följande:
    Byt. Ta en från någon vardagssituation, inte en "jag sitter vid datorn och tar bild på mig själv".
    Ja byt för allt i världen. Och fram med ett leende!!! Ingen vill ha en sur mun!!!
  • Cosan
    takida skrev 2012-07-02 00:58:19 följande:
    Åhh har du vart på dejt, det har jag missat, hoppas det går bra dåGlad
    Det var i Onsdags, det var dö trevligt som alltid på mina dejter, men nu med skillnaden att jag även blev lite intresserad av dejten, så pass att jag inte ens vågade fråga om en andra dejt direkt för då hade jag tyckt dissen blivit jobbig. Skickade lite sms dagen efter och sen två dagar efter vågade jag fråga om en dejt till. Då blev det tyst i två dagar!!! Tänkte att det var kört, sen bara svarade hon mitt i natten igår att hon gärna ville träffas igen och att det varit något fel med telefonen. 
  • Cosan
    Chromakey skrev 2012-07-02 01:20:06 följande:
    Jo men man ser ju ändå fånigare ut om man har ett tillgjort leende.
    Någon som får dig att le ska fota dig. Problemet löst  Skrattande
  • Cosan
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-02 01:33:20 följande:
    Jag behöver en pojkvän som kan öppna syltburkar till mig  
    Kör in en tesked vid sidan av locket och släpp in lite luft så går det lätt som en plätt Tungan ute
  • Cosan
    Smecker skrev 2012-07-02 01:33:57 följande:
    Ah. Crash course i internetdejting.

1. Ta reda på vad du vill ha.
    2. Skriv det i presentationen.
    3. Leta aktivt efter det.
    4. Chansa.
    5. Utvärdera utfallet. Vid behov, gå tillbaks till steg 1 och upprepa iterationen.
    1. Någon att ha riktigt roligt med varje dag
    2. färdigt
    3. Håller på
    4. håller på
    5. Kanske börjar närma sig det snart.  
  • Cosan
    takida skrev 2012-07-02 01:57:01 följande:
    Jag har inte skrivit i min press vad jag vill ha, träffar hellre människor och själv tar reda på om de stämmer in än skriver ut det och sållar bort intressanta objekt. 
    Jag har hittat dit problem, behåll de intressanta objekten så är saken snart löst Tungan ute
  • Cosan
    Chromakey skrev 2012-07-02 01:59:22 följande:
    Min arbetsgivare och mina intressen gissar jag på, Det står en G5 och en till Mac G4 bakom ryggen på mig också ;) 

Hahaha, men en kvinna ser att det där är en kille som vill sitta framför sina teknik saker inte sitta med mig... Ungefär som en kvinna skulle fota sig med värst smink ställningen i bakgrunden. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!