• Cosan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-07-02 01:58:41 följande:
    Grattis. Fast steg 1 är tänkt att brytas ner lite mer i detalj än så. Annars kan man lika gärna skriva "någon att hålla handen med". Vilket inte betyder ett skit, för man är inte intresserad av samtliga personer av ett visst kön (om man nu håller sig till ett) som har minst en hand.
    Lite attraktion såklart, men det märks ju först när man träffas. 
  • Cosan
    Cocacola skrev 2012-07-02 02:11:15 följande:
    Jod¨å, men att skriva en lång kravlista känns inte trevligt att ha som presentation?
    Du behöver inte ha det som något jobbigt krav, utan mer som att jag brukar gilla killar med lite driv i, som exempel
  • Cosan
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-02 02:12:37 följande:
    Nawww vad söt hon är Är det din flickvänn
    Vilket kap han gjort Glad Halsbandet var ju nästan lite eggande Tungan ute
  • Cosan
    Cocacola skrev 2012-07-02 02:18:12 följande:
    Så! Mejlat! Bäst för Smecker att jag får svar, pallar inte att inte få det just nu tror jag :P eller jo, men jag vill ha svar
    Skrev du något bra! Eller blev det bara ett "hej" Flört
  • Cosan
    Smecker skrev 2012-07-02 02:25:26 följande:
    "Hej, knulla?"
    Hahaha, Nej det är sådana förfrågningar jag får, varpå jag svarar... vi kan väl bara pussas lite 
  • Cosan

Shit nu har jag sett sjukaste bilden för idag på HP, söt tjej som klätt ut sig till baglady med U-ring. Hela barnvagnen och skiten med oxå. Hon söker kort romans. Undrar vem fan som skriver till henne?

• Cosan
    Smecker skrev 2012-07-02 02:33:33 följande:
    Du dissar alla för att du egentligen, innerst inne, inte vill binda upp dig just nu. För att du inte har koll på framtiden, för att du inte orkar med en person till i ditt liv, för att du inte har tiden och förmågan att ge en person till din uppmärksamhet, för att du är osäker på dig själv och om du duger, för att du inte klarar av att vara sårbar igen än på ett tag, för att du ännu inte städat ur dina garderober..

Har nog glömt en eller ett par punkter, men det får duga.
    Så sant, finns många som är i det stadiet. 
  • Cosan
    Cocacola skrev 2012-07-02 02:41:24 följande:
    Hörru, det där får mig att undra om jag är helt hopplös ändå och borde omvärdera läget och helt enkelt hiva i mig pillerasken och testa om skiten var dödlig dos eller ej? Men med mitt flyt gissar jag på inte så jag skippar nog det.

Men ge mig hopp för fan! 
    Vänta lite nu Glad 
    Alla kan vara i ett stadie där man inte är riktigt redo för något nytt. Men mycket bättre att man tar det lugnt ett tag med dejter då och lär sig trivas med sig själv.

Det finns massor av hopp och att ta redo på vad man söker och när man känner sig riktigt redo är inte gjort över en natt.

• Cosan

Jag tror jag har min första "stacker" (hur stavas det?) på hp, 7 besök inom loppet av en månad utan att skriva något. Fattar egentligen inte varför, hon ser hur bra ut som helst på bilderna och har okej press, hon borde ha massor av mail att svara på från andra.  

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!