• Cosan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-06-30 02:31:50 följande:
    Eller hur, hade ju varit ett säkert kort annars.. 
    Vet man aldrig Flört Hade en från HP på gång för bara hångel, men den rackaren ställde fan in tre dejter och sen gav jag upp. 
  • Cosan
    Chromakey skrev 2012-06-30 02:40:47 följande:
    Det känns ju inte speciellt seriöst. Förmodligen någon som bara ville ha bekräftelse. 
    Jag ska då inte säga så mycket i detta fallet, hur seriös var jag? Hon skrev till mig något att hon vill bli min tjänstepiga eller vad det var, jag lovade underbara kyssar som betalning :)
  • Cosan
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-30 02:40:51 följande:
    Jag vill hångla också ju!! Behöver en rebound...
    Hade varit roligt att vara en rebound, vilket ord alltså!!!
  • Cosan
    takida skrev 2012-06-30 02:50:08 följande:
    Klockrent juSkrattandeFlört
    Enligt henne ska hon bara bo några hundra meter ifrån mig. Men sen skulle hon börja snacka jobb och sånt skit när hon ställde in dejterna, hur oramantisk får man vara lixom!!!  Demon
  • Cosan
    Chromakey skrev 2012-06-30 02:49:56 följande:
    Låter högst seriöst tycker jag, Det var en tjej som skrev och erbjöd mig pianolektioner för ett tag sedan.
    Jag bad henne dra åt helvete. 
    Men Fredrik fattar du inget! Hon ville lära sig hur man smeker en kvinnokropp och du ber henne dra åt helvete. 
  • Cosan
    lemonina skrev 2012-07-01 21:07:35 följande:
    Det skulle inte jag falla för heller kan jag säga.
    Skit snack, alla faller för det inklusive jag själv. Det handlar bara om att säga det på rät sätt och mena det. Låt exempelvis säga att jag tyckte du rörde dig väldigt gulligt när du lagade mat och ja sa det till dig... klart som korvspad att du blir glad då. 
  • Cosan
    takida skrev 2012-07-01 23:59:26 följande:
    "Först när jag hittat vad jag söker kan jag berätta vad jag vill ha"
    nästan fusk Tungan ute
  • Cosan
    takida skrev 2012-07-02 00:06:53 följande:
    HahaSkrattande
    Men nästan alla killar skriver att det vill ha en tjej som är si och så och gillar ditten och datten. Jag vill bara hitta någon bra kille som jag faller för och då spelar inte så mycket annat någon roll.
    Så sant, jag har heller ingen krav spec i min press
  • Cosan
    Chromakey skrev 2012-07-01 23:49:30 följande:
    Fast det kanske är min presentation som avskräcker iofs...

"Om jag säger att jag till vardags dödar drakar, bestiger mount everst, river kinesiska muren och spelar WoW medastronauterna på ISS, Kommer ingen tro mig, Om jag också säger att jag är chefsmytoman på ett stort företag- Såär det ett faktum att jag ljuger. 
    Ironiskt nog är det motsatsen till mig, Jag är visserligen ganska impulsiv och kan göra en del galna saker när jagfår infall för det. Humor är A och O, Gärna ironisk och pikande fungerar bra på mig, Men det ska naturligtvis varamed glimten i ögat och inte ha någon allvarlig underton såvida det inte är befogat.
    Jobbar gör jag, annars så är min huvudsysselsättning att trolla runt på olika forum på nätet, att försöka hjälpapersoner med diverse problem (jag är ju otroligt allmänbildad ;) eller så sitter jag och skriver på en låt ellernågot... 
    Jag är period spelare också och kan fastna i spel ibland, men det brukar hålla i sig några dagar innan intressetsvalnar. Pålitlig, rak och ärlig är annars mitt signum. Och socialt brukar jag vara glad och bidra till en ganskaupplivad stämning. Jag är inte rädd för att driva med mig själv, Jag vet min egna kapacitet och om det ärnödvändigt för att få upp stämningen så drar jag mig inte för att spela oförstående.Men egentligen är jag väldigtsnäll och väldigt skärpt (men jag kanske inte ser ut så...)" 
    I all väl mening Fredrik. Så här hade jag tänkt, skippa att nämna allt du inte är, isället för att skriv att du gillar ironisk humor, dra ett ironiskt skämt. Istället för att skriva att du inte är rädd för att driva med dig själv, driv med dig själv! 

Det blir lätt för mycket och man klassas snabbt som dryg. 

Hoppas det kan ge dig lite hjälp.
  • Cosan
    Chromakey skrev 2012-07-02 00:24:15 följande:
    Ja fast jag är dryg, Fruktansvärt dryg. Som dom säger på YES reklamen, Drygare än någonsin.
    Varför det? Testa låta bli en vecka och se hur livet blir Tungan ute
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!