Chromakey skrev 2012-07-01 23:49:30 följande:
Fast det kanske är min presentation som avskräcker iofs...
"Om jag säger att jag till vardags dödar drakar, bestiger mount everst, river kinesiska muren och spelar WoW medastronauterna på ISS, Kommer ingen tro mig, Om jag också säger att jag är chefsmytoman på ett stort företag- Såär det ett faktum att jag ljuger.
Ironiskt nog är det motsatsen till mig, Jag är visserligen ganska impulsiv och kan göra en del galna saker när jagfår infall för det. Humor är A och O, Gärna ironisk och pikande fungerar bra på mig, Men det ska naturligtvis varamed glimten i ögat och inte ha någon allvarlig underton såvida det inte är befogat.
Jobbar gör jag, annars så är min huvudsysselsättning att trolla runt på olika forum på nätet, att försöka hjälpapersoner med diverse problem (jag är ju otroligt allmänbildad ;) eller så sitter jag och skriver på en låt ellernågot...
Jag är period spelare också och kan fastna i spel ibland, men det brukar hålla i sig några dagar innan intressetsvalnar. Pålitlig, rak och ärlig är annars mitt signum. Och socialt brukar jag vara glad och bidra till en ganskaupplivad stämning. Jag är inte rädd för att driva med mig själv, Jag vet min egna kapacitet och om det ärnödvändigt för att få upp stämningen så drar jag mig inte för att spela oförstående.Men egentligen är jag väldigtsnäll och väldigt skärpt (men jag kanske inte ser ut så...)"
I all väl mening Fredrik. Så här hade jag tänkt, skippa att nämna allt du inte är, isället för att skriv att du gillar ironisk humor, dra ett ironiskt skämt. Istället för att skriva att du inte är rädd för att driva med dig själv, driv med dig själv!
Det blir lätt för mycket och man klassas snabbt som dryg.
Hoppas det kan ge dig lite hjälp.