• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

visma1 skrev 2012-07-29 21:53:16 följande:
    Nu vet jag inte vad som hänt i hans liv men är det inte lite konstigt att det helt plötsligt, någon dag efter er dejt, händer något som gör att han vill ta det lugnt?  Jag hade dock också messat om jag var riktigt intresserad, då har man iallafall gjort det man kan.
    Kan man kanske tycka men om han var ärlig i sin förklaring så förstår jag honom fullt ut. 
    Och precis som du skriver så har jag nu gjort vad jag kan, mer kan jag inte göra. 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-29 22:17:41 följande:
    Madida: Happy humping i morgon
  • takida
    visma1 skrev 2012-07-29 21:55:15 följande:
    Bra att du ska ha en ny dejt, kanske han är helt fantastisk
    Ja kanske, vem vetSkrattande
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-29 23:32:25 följande:
    Men hörrni!!! Inte sova nu! Jag sitter vak på jobbet och patienten sover! Håll mig sällskap berätta nå kul!!!
    Hm, och vad tusan skulle det vara troObestämd
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-29 23:37:32 följande:
    Takida: Heeeeej
    Hej vännenHjärta
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-29 23:46:48 följande:
    Haha vi ska på kryssning med jobbet sista helgen i augusti. Vi blir ett helt gäng och galningarna nöjer sig inte med vanlig 24timmars utan har bestämt 48timmaras. Jisses!
    Haha, lär bli många skandaler på den resanSkrattande och känner jag dig rätt så lär du vara inblandad i minst enFlört
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-29 23:52:46 följande:
    Takida: Hahaha nope för min goa kolega har lovat att ha mig i koppel haha. Men jag lovar att hålla mig i skinnet när vi åker på kryssning sen
    Haha, det är bara som du tror. Inget koppel funkar för dig när du väl fått vittringFlört
  • takida
    ulfsas skrev 2012-07-29 23:57:06 följande:
    Kanske hon har en löplina :)
    hahaSkrattande
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-29 23:58:13 följande:
    Ulfas: Haha jag tror på strypkoppel
    Lär du bara gå igång påFlört tror nog att Ulfas förslag är bättreSkrattande
  • takida
    lemonina skrev 2012-07-30 00:03:46 följande:
    Hej hörrniGlad Nu har jag läst så mycket jag orkar här.

Cocacolan: Vet inte allt du gått igenom men det låtet riktigt hemskt. Skönt att du kan bearbeta allt, men tråkigt att du träffade en kille som påminde dig om skiten. Du får skriva av dig här hos oss. Kraaam{#emotions_dlg.flower} 

Takida: Ja jag skulle gjort som du tror jag och skickat ett sms för att kunna gå vidare, vilket du verkar ha gjort. Date dags snart igenGlad   

Jag har ingen date på G vilket känns skönt. Göteborgaren och jag har sms:at varje dag och han vill att jag ska komma dit på besök, men nu snart åker han på semester i en vecka. Känner både att jag vill men ändå inteObestämd Tänk ifall jag blir kär, eller tänk fall han blir kär och jag inte blir det eller ännu värre tänk ifall jag blir kär och han inte blir kär. Vilket dilemma haha. Tänk om jag aldrig mer kommer att bli kär för att jag är livrädd!!! Jag kanske borde hålla mig singel ett tag och inte dejta alls. Åh jag är förvirrad!      
    Kommer du till Gbg så måste du hojta till så vi kan sesSkrattande

Synd att säga att jag gått vidare men jag försöker iaf.
  • takida
    Anonym (Flax) skrev 2012-07-30 00:23:25 följande:
    Tack, men det lutar mest åt att jag drar mig ur det hela ...
    Nej, inte dra dig ur! 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!