• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ja Madidas vilja är vår lag!:)

• takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-07-30 08:36:20 följande:
    Och för min del sjukskrivningen... Eller ja, började jobba halvtid idag, några veckor framåt. Känns konstigt att vara på jobbet igen, men det ska väl gå bra. Det är väldigt lugnt än så länge, så det är ju bra, då hinner jag komma ikapp försiktigt.
    Hoppas det går bra att jobba nu då, se till att ta det i din egna takt. 
  • takida
    visma1 skrev 2012-07-30 09:05:43 följande:
    Han är ändå inget för dig som inte är man nog att säga sanningen. Finns alldeles för många fegisar!
    Du har helt rättGlad
  • takida

Måste bara säga att fan vad gött det är med sommarlov så man kan jobba och tjäna lite pengar igenSkrattande

Till hösten lutar det åt att jag ska börja jobba med en gammal flamma igen, bara att hoppas på att alla känslor inte väcks till liv igen..

• takida

Då har jag visst en dejt imon, plus en på torsdag. Sen kan jag inte klämma in nån i mitt pressade schema.

• takida

Näckrosen: lycka till med dejten ikväll hoppas den blir super! :)
    NS: håller med om att det inte är optimalt att vänta så länge med att ses men ibland måste man så. Men bra att ni pratat om det där med att inte ha för höga förväntningar.

• takida
    lemonina skrev 2012-07-31 15:48:50 följande:
    Aha ok då är jag med. Alltså en granne som är skum. Dem har man varit med om. Fy!

Ja väldigt osmidigt avstånd och en tågbiljett tur och retur kostar lika mycket som det kommer kosta mig att flyga till London om ett par veckor:S Inte studentvänligt för plånboken direkt...
    Du får köpa med studentrabatt ju! Då blir det helt okej pris:)  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!