• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-07-31 22:31:53 följande:

Ruska om hans hår, ta av hans glasögon och ge honom ett glas whiskey och dra några fräckisarSkrattande
    HahahaSkrattande
  • takida
    Madida skrev 2012-07-31 22:38:31 följande:

Min dejt gick bra. Vi gick en promenad men vädret var för jä*** så vi gick till nåt ställe och tog ett glas vin. Sen hem till mig och dela en flaska rosé. Lätt att prata, skrattade mycket och han var otroligt söt. MEN också väldigt lik mitt ex. Ibland när han tittade på mig, log eller vissa rörelsemönster påminde mycket om mitt ex. Det var märkligt.

Det blev nån liten kyss som var helt okej, men inte mer än så. 
    Ska ni ses igen då? 
  • takida
    Ernst Hugo skrev 2012-07-31 23:14:32 följande:

Ahh, lite kyss men ändå styv kuling Solig
    Haha, du har så sköna kommentarerSkrattande
  • takida
    Madida skrev 2012-07-31 23:11:10 följande:
    Ja det verkar så iaf. Jag gillade honom men han var lite för...mjuk för mig. Lite blyg och försiktig.

Nepp. Men det lilla vi gjorde räckte för att jag skulle känna hans....uppskattning Oskyldig

Jag kör en liten Lemonina här: då får du väl se till att tuffa till honom liteFlört
  • takida
    Madida skrev 2012-08-01 00:24:19 följande:
    Men jag gör ju dom nervösa. Även när jag försöker vara försiktig.
    Niklas2k skrev 2012-08-01 10:11:15 följande:
    I början kanske
    Säger som Nicke, nervositeten lär väl släppa efter ett tag eller så kanske de känner att du allra helst vill äta upp dem på direktenFlört

• takida

Det är ju skillnad på att vara blyg och på killar som mer eller mindre ber om ursäkt för att de finns till.
    Jag gillar bäst killar som vågar ta för sig.

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-01 17:45:07 följande:
    Lemonins: Ja det blev så. Låg iaf inte med någon denna gången Framsteg!
    Jag är imponeradSkrattande
    lemonina skrev 2012-08-01 17:53:10 följande:

Åh! Har gjort samma sak. Med chefen... Fy ångest! Nä man ska inte festa med jobbet haha.
    Just chefen har jag aldrig fått till det med, dock en av mina anställda och några kollegorFlört
  • takida
    visma1 skrev 2012-08-01 21:56:25 följande:
    Haha men är det inte helskumt att ses på jobbet sen om man haft sex eller hånglat? Jag har ju eget så mina firmafester blir inte så vilda
    Haha, kom att tänka på en på samma företag som jag fick ihop det med, han ringde mig ett par dagar senare och sa att han brukar inte göra sånt och att han hoppades att det inte skulle förstöra vår jobbrelation som han tyckte var så himla bra. 
  • takida
    Ernst Hugo skrev 2012-08-01 22:13:54 följande:

Det låter ganska fint gjort i mina öron Glad
    Ja det var det absolutGlad
    visma1 skrev 2012-08-01 22:17:02 följande:
    Fick ni till det igen på nästa fest?
    Enda festen han var med påFlört
  • takida
    Ernst Hugo skrev 2012-08-01 22:41:13 följande:
    Jag gjorde samma sak när jag var 25 och varit med en kollega som var 42. Slutade med att vi var tillsammans ett år Solig
    Ojoj, inte illaGlad
    En annan kille på jobbet som jag fick till det med mer eller mindre tvingade jag med till stranden dagen efter, jag tyckte riktigt synd om honom där han låg och solade i kallingarnaSkrattande 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!