• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

visma1 skrev 2012-08-01 22:40:50 följande:
    Kemin brukar jag känna ganska omgående, men om man känner att det finns något där men att personen är blyg (eller något annat man känner tvekan inför) så ska man definitivt dejta en andra gång!
    Jag är lite obestämd till det där med kemi direkt. Vid nätdejting vill man ju att den där känslan ska infinna sig direkt annars är det tack och hej, vilket är synd för det där kan ju växa och jag tror att man ofta avfärdar alldeles för fort. Eller jag gör det iaf. 

Den killen jag känt starkast attraktion för nånsin kände jag inte ett dugg för i början men sen sa det bara pang. Men då hade heller ingen av oss några intentioner från början. Känner den ena mer och den andra mindre så blir det ju värre.  
  • takida
    Ernst Hugo skrev 2012-08-01 23:03:42 följande:

Den där känslan typ o-vad-det-var-en-tyst-dejt-men-jag-är-nyfiken-ändå har jag nog inte jaft någon gångDrömmer

Du är allt lite elak mot dina pojkar Flört
    Haha, jag kan nog vara det men han är en riktig player så de jag hade inget dåligt samvete plus att vi hade rätt roligtSkrattande
  • takida

Dejt nummer två för veckan imorgon dåGlad
    Sen till helgen får jag väl se till att ragga upp nån snygg stockholmare för lite hångel kanskeTungan ute

• takida

Då blir det dejt om ett par timmar då inte för att jag känner mig direkt upplagd för det men det hinner nog ordna upp sigGlad

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-02 20:09:32 följande:
    Smecker: You lost me there!
    Du har fått mailSkrattande
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-02 22:55:45 följande:
    Takida: Haha kan inte annat än hålla med!

Jag vill ha en het dejt NU!
    Du får helt enkelt ragga upp någon på jobbetFlört
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-02 23:08:34 följande:
    Takida: Känns som jag gjort mitt på jobbet vad gäller det hahaha
    Hahaha, skulle kunna ligga något i detSkrattande
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-02 23:45:07 följande:
    Smecker: Den ska jag lägga på minnet och hoppar över nästa personalfest
    Ähh, lite kul måste man väl få haFlört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!