Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-04-09 15:13:13 följande:
    Det är inte att vara sårbar, det är att vara stark!
    What she said.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-04-09 17:11:32 följande:
    Mobil skit

Är något värt att säga så är det värt att säga fyra gånger
  • Smecker
    malingotene skrev 2012-04-09 17:10:01 följande:
    3 mil ungefär...

Trevligt, välkommen till tråden!
  • Smecker

Ooohh, inlägg 24000.. damn I'm good.

• Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-09 17:34:11 följande:
    Det kan nog jag svara på... 

Generellt så tyder det väl delvis på att om personen har barn sedan innan så är det en person som förmodligen inte tänker igenom sina beslut väl, Och man kan heller inte känna sig säker på om personen ifråga enbart vill ha hjälp med sin familj och ekonomi osv (Dvs. Känslan av att bli utnyttjad är överhängande).

Det kan också vara svårt att känna sig tillräcklig och rättvis mot ett barn man troligtvis inte har mycket känslor för initialt, Även om man skulle falla och älska barnets förälder så innebär det inte automatiskt att man får känslor för dess avkomma.

Men självklart har du rätt att det viktigaste är att man träffar någon man tycker om och älskar, Men man vill väl helst göra ett bra jobb och känna att man kan älska alla i den familjen isåfall.

Och om man känner att det inte fungerar så försöker man undvika ensamstående mammor.

Mer avancerat än så är det inte.
    Samma argument kan användas till att inte träffa killar över en viss ålder som inte har barn. Vilka ogenomtänkta beslut har lett till att ingen har velat skaffa barn med dem?
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-09 17:41:18 följande:
    Hahahaha jisses! Inte tänker igenom sina beslut väl? Utnytjad? Skriver du sådär puckade saker i dina nätdatinginbox förstår jag att det går segt.

Nu har jag inte stött på någon kille som tyckt att mina barn är ett problem men vem vet den dagen kanske kommer... 
    "utnyttjad"
  • Smecker
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-09 18:29:08 följande:
    Men va ni härjar i tråden, har ni inget liv?  Kyss
    "Va" är ett fråge-ord, du menar säkert "vad".
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-09 17:42:07 följande:
    Första beror naturligtvis på hur lång hennes tidigare relation varit; Det jag menar är att det finns tjejer som bestämmer sig för att skaffa barn när förhållandet börjar brista och tror det ska fungera som någon form av klister för att hålla ihop och tvinga den andra parten att stanna.

Det är ogenomtänkt- Jag menar inte att samtliga punkter gäller samtliga ensamstående föräldrar utan att det kan vara en kombination eller enskilda punkter utav samtliga argument jag skrev. 
    Var går gränsen? 1 år? 3 år? 10 år?
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-09 17:45:08 följande:
    Nej och du har ju uppenbarligen stött på bra killar eftersom du håller till i den här tråden :)

Jag tänker som jag gör, Och jag vet att dessa argument är vanliga bland singelkillar som inte själva har barn, Tro vad du vill. Sedan finns det självklart killar som skiter fullständigt i tjejens familj och enbart vill ha någon att ligga i sängen med.

Jag är inte sådan utan jag vill kunna vara stolt och känna att jag ger samtliga inblandade den respekt och kärlek dom förtjänar, Om du tycker det är något fel så är du uppenbarligen precis en av dom tjejer som jag absolut inte vill beblanda mig med alls. :) 
    Du menar precis som du stött på bra tjejer eftersom du håller till i den här tråden?

Ah, så antingen så vill killarna utan barn inte ha singelmammor, eller så vill de bara ha singelmammor att knulla med. Det är endast de två alternativen som finns?
  • Smecker
    Kärnfamilj skrev 2012-04-09 17:45:20 följande:
    Jag råkar bara ha dåliga erfarenheter i ämnet varannanveckamamma som bär på några ton bagage i form av odrägliga ex som tjejen tvingas handskas med i en daglig basis...
    Ett ton bagage riskerar du med varje person du möter, oavsett om det är man eller kvinna, barn eller inte barn.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!