Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikCA skrev 2012-04-09 02:16:45 följande:
    Jag tolkade ditt inlägg som att du letade efter förutsägbara och kontrollerbara killar.
    Det gör hon.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-09 02:15:40 följande:
    Ja jag är nog helylle på många sätt, Otrohet osv existerar inte i min värld, Jag har blivit bedragen själv och hon är inte längre välkommen i mitt liv.
    Nej jag är singel eftersom jag "klagade" över att dejtingsiter inte fungerar något vidare, Man får som sagt aldrig chans att lära känna någon innan kommunikationen kapas. Men jag är inte bitter för det, Jag konstaterade bara ett faktum :)
    Med andra ord så är du toppen på alla sätt och vis, men är oförmögen att kommunicera det.

Vad gäller otrohet så har vi likadan åsikt, om än inte likadan erfarenhet.
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-09 02:14:29 följande:
    Du tänker för mycket! Eller så är det jag om är irriterad för att jag är för trött för att tänka.
    Jag tror du behöver ett chill pill och en reality check. Ta inte ut din oförmåga på mig, du har själv försatt dig i situationen du befinner dig i.
  • Smecker
    takida skrev 2012-04-09 02:26:44 följande:
    Smecker verkar vara riktigt på g idagSkrattande
    Så ett litet test här nu då!
    Vad vill jag ha för kille då? 
    Är det jag som skall svara på det?
  • Smecker
    takida skrev 2012-04-09 02:29:08 följande:
    Ja varför inte?Skrattande
    Visst.

Medium till lång kille (men inte för lång!), manlig, gärna lite grov men ändå välvårdad. Intelligent med rörligt intellekt, allmänbildad och diskuterar gärna utan att det går prestige i det eller att han alltid måste ha rätt. Står för det han tror på, är flexibel och anpassningsbar utom med sina principer. Social, får gärna ha varit utomlands och sett sig omkring. Både ute- och innemänniska, han bör trivas lika bra i skog och mark som i storstan. Det gör inte så mycket vad han jobbar med, så länge han jobbar och tjänar egna pengar. Ett plus om han jobbar med något som han tycker om eller brinner för. Har en charmig personlighet, mjuk inombords med en hård kärna när det gäller saker som han brinner för och tror på. Sexuellt gillar han att experimentera, utan vilda avarter, kan vara både mjuk/följsam och dominant. Gillar lite hårdare tag och behandlar dig inte som en porslinsdocka. Han kan - och gillar - att laga mat, är ordningsam utan att vara pedant, hyggligt händig både med verktygslåda och teknikprylar. Film-, bok- och musiksmak lämnar jag därhän.
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-09 02:32:43 följande:
    Hmm.... Är inte säker på att det där låter bra. Det känns inte riktigt så. För trött för att tänka ordentligt dock. Men är iaf trött på att behöva förklara allt med stor tydlighet och trött på att behöva dra ut information ur folk. Men fortätt att tolka mina inlägg du, det kan bli intressant!
    Varför i allsin dar skall vi tolka dina inlägg? Det är ju bara att läsa rakt upp och ner vad du skriver. Du vill ha kontrollerbara och förutsägbara killar. Nej, det låter inte bra för att det inte är bra, men det är helt upp till dig. Vi kan tillskriva det din brist på erfarenhet, självinsikt och kunskap, du är ju än så länge skadat gods.
  • Smecker
    takida skrev 2012-04-09 02:44:53 följande:
    Haha, ja nivån är väl sådär nuSkrattande men fick ett mail om att idag är min lyckodag!
    En gammal flört tittade in på min sida oxåFlört
    Kanske kan tänkas leda till en liten dejt:)
    Fan, visste att jag inte skulle klickat.. Drömmer

[ observera, för de som är oinsatta så är det här ett skämt ]
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-09 02:48:44 följande:
    Får jag sno detta till min biografi? ;)
    Om du behöver beskrivningen över takidas drömkille till din biografi, så för all del..
  • Smecker
    takida skrev 2012-04-09 02:52:35 följande:
    Där satte du huvudet på spiken!
    Shit du e ju braCool
    Det är inte så svårt, I'm magic.. Skrattande
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-09 02:52:54 följande:
    Ah tänkte mer på beskrivningen av mig :P 
    FredrikCA skrev 2012-04-09 02:54:42 följande:
    Kan iofs fylla i filmsmak: Gillar genomtänkta filmer, Typ sixth sense är bra.
    Boksmak: Fantasy om det gäller vanlig hederlig litteratur
    Musiksmak: Främst progressiv rock. 
    Whatever makes you tick..
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!