Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (cocacola) skrev 2012-04-09 10:35:21 följande:
    Haha.. fullt så enkelt är det inte. Jag lovar! och kontrollerbar och förutsägbar vore kanske bra just nu men skulle aldrig funka i längden. Däremot har du ju alldeles rätt i att jag än så länge är skadat gods, funderar faktiskt på att lägga nätdejtandet åt sidan ett tag. Om det inte vore för dejten då, högst oförutsägbar och okontrollerbar kanske jag bör tillägga, och visade sig vara en rät intelligent kille också... Haha...

När det gäller erfarenhet av dejtande har du rätt att det är illa ställt med det, att läsa av folk är jag dock bättre på oavsett vad du tror eller inte tror. Hur bra har du inte med att göra och jag vet att du klarar dig bra ändå. Skrattande   
    "rätt intelligent", det där andra är något helt annat.

Nej, du påstår att det inte är det. Vilket inte är samma sak som att det inte är det, oavsett vad du lovar. Tja, det förändrar inte faktumet att du just nu vill ha förutsägbara och kontrollerbara killar. Att killen du träffar inte är det, och att du stör dig på det hela tiden, är ett tecken på hur bra du är på att läsa av folk.

Jag tror inget i det avseendet, annat än att du kanske inte är så bra på det som du inbillar dig. Vad jag har med och inte har med att göra är inget jag bryr mig om, det har inte hindrat mig hittills. Men tack för att du påpekar det. Igen. Ja, jag klarar mig fullt utmärkt, tack för att du påpekar det med. Igen. Vad syftet är med att påpeka det övergår mitt förstånd, stating the bleeding obvious? Whatever makes you tick.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-09 11:03:43 följande:
    Men jag håller med om att Smecker är bra, nyfiken på hur bra. Kan man få en sån där drömdejtsanalys tro? Men om du är kvar på spåret kontrollerbar och förutsägbar så är du fel ute. Fast du kanske inte har lust att skriva någon sån till mig? Men jag hoppas iaf, för det vore intressant, haha... Skrattande  
    Nej.
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-09 11:09:27 följande:
    Hahaha ja Smecker, ge oss drömdatesanalyser
    Du kan få en analys av dig själv istället.

Du är mer okomplicerad än du tror, har inga avancerade intressen och har svårt att förstå att någon kan acceptera och vilja ha dig som du är. Du har bra självdisciplin utom när det gäller känslor, anpassar dig till den du tycker om/älskar och vill gärna vara till lags. När det gäller känslor velar du eftersom du inte insett skillnaden på vad du vill ha och vad du tror att du vill ha, det orsakar konflikter inom dig. Du vill gärna att din partner styr sexet mer än du själv gör, kanske till och med att han är lätt dominant, och du tar den i tvåan, i övrigt är du inte så förtjust i några avarter. Du är huslig, utan att vara pedant, drömmer om att åka utomlands oftare än du har råd med och föredrar sol framför snö.
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-09 11:28:58 följande:
    Haha.. Puss på dig!
    Nej tack. Men tack för det generösa erbjudandet.
  • Smecker
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-09 11:32:07 följande:
    Alltså en undran, har ni så dålig självuppfattning så ni måste be "den där" om analys?
    Du är bara avundsjuk. Det finns piller mot det med Skrattande
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-09 11:23:17 följande:
    Hahaha tack smecker;) stämde sådär;))
    Även solen har sina fläckar.
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-09 11:35:58 följande:
    Varsågod! Skrattande
    Tack
  • Smecker
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-09 11:32:07 följande:
    Alltså en undran, har ni så dålig självuppfattning så ni måste be "den där" om analys?
    Ooohh.. glömde.. the crazy bitch is back! Säg den lycka som varar för evigt.. Drömmer
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-09 11:45:39 följande:
    Kärlek börjar alltid med bråk och hur var det sen...;))
    Vem bråkar du med nu?
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-09 11:48:25 följande:
    Smecker: Hahaha så dum e du inte!
    Nej det har du rätt i.

Jag är mycket dummare än så Skrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!