Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Anonym (cocacola) skrev 2012-04-09 10:35:21 följande:
Haha.. fullt så enkelt är det inte. Jag lovar! och kontrollerbar och förutsägbar vore kanske bra just nu men skulle aldrig funka i längden. Däremot har du ju alldeles rätt i att jag än så länge är skadat gods, funderar faktiskt på att lägga nätdejtandet åt sidan ett tag. Om det inte vore för dejten då, högst oförutsägbar och okontrollerbar kanske jag bör tillägga, och visade sig vara en rät intelligent kille också... Haha... När det gäller erfarenhet av dejtande har du rätt att det är illa ställt med det, att läsa av folk är jag dock bättre på oavsett vad du tror eller inte tror. Hur bra har du inte med att göra och jag vet att du klarar dig bra ändå.
Nej, du påstår att det inte är det. Vilket inte är samma sak som att det inte är det, oavsett vad du lovar. Tja, det förändrar inte faktumet att du just nu vill ha förutsägbara och kontrollerbara killar. Att killen du träffar inte är det, och att du stör dig på det hela tiden, är ett tecken på hur bra du är på att läsa av folk.
Jag tror inget i det avseendet, annat än att du kanske inte är så bra på det som du inbillar dig. Vad jag har med och inte har med att göra är inget jag bryr mig om, det har inte hindrat mig hittills. Men tack för att du påpekar det. Igen. Ja, jag klarar mig fullt utmärkt, tack för att du påpekar det med. Igen. Vad syftet är med att påpeka det övergår mitt förstånd, stating the bleeding obvious? Whatever makes you tick.