Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Suppressed skrev 2012-05-27 01:35:44 följande:
    Det är hur det är :/ Jag måste nog försöka bli elakare.

Yes, you and I can be some bad mother fuckers. Me I like {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Glädje58
    Suppressed skrev 2012-05-27 02:08:50 följande:
    Certainly although I give up now, see you in the afterlife my friend(s) :)

Och vad skulle det där betyda? Förvånad
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-27 16:06:36 följande:
    Hoppsidoppsi, blev oväntat bjuden på fikadejt ikväll. Mejlat med en kille på HP ett tag, och vi kom på att ingen av oss har nåt planerat idag, så vi drar på fika nånstans och snackar.

Vad härligt med en spontan träff  sådär Glad
  • Glädje58
    Suppressed skrev 2012-05-27 18:24:39 följande:
    Och man vaknade till det här helvetet idag också. Nu har jag iallafall klippt alla band.

En svår konst att göra. Bra att du fick gjort det nu Glad
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-05-27 20:01:24 följande:
    Gissa vem som fått sin mobil stulen Rynkar på näsanGråter        

Hur tusan ska jag kunna veta det? Har ju ingen aning om vem du umgås med Foten i munnen
    Legacy skrev 2012-05-27 20:01:24 följande:
    ...allt bottnade i osäkerhet. Jag fick bekräftat av hans pappa med att hans ex var ett helvete mot honom, det ursäktar honom inte men det förändrade honom från en säker snäll perosn till ett nervvöst vrak.  

Förstod att det låg till på det viset. Det är inget beteende man lägger till sig bara sådär. Nu är det bara att hoppas att han vågar lita på dig och kan slappna av. Glad
  • Glädje58
    Suppressed skrev 2012-05-27 23:58:40 följande:
    ...Varför ska man spendera så mycket tid och jaga något som inte finns och som man bara blir olycklig av... 

Jag har insett, eller insett och insett, jag känner att jag inte tänker jaga kärleken sådär hysteriskt. Kanske skapa tillfällen och gripa tillfällen när de kommer. Det är lätt att missa målet om man anstränger sig för mycket.

Den här insikten har skapat ett inre lugn hos mig nu och jag känner mig mycket mer harmonisk. Att jag nu även mår bättre fysiskt och har kunnat börja träna igen gör ju givetvis mycket till också.

En annan grej jag insåg igår, det var att lika länge som jag inte har varit med någon kvinna, lika länge sedan är det sedan jag tvättade min bil (3,5 år). Jag tror att jag ska tvätta den någon dag nu snart...
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-05-28 00:43:31 följande:
    Skönt och höra Vill inte försvinna från tråden.
    Är så kär och såå lycklig. Han är helt underbar på alla sätt och viss

Du är väl ändå ett bevis på att det går att hitta kärleken igen Solig  Så självklart ska du vara här och peppa oss
  • Glädje58
    lemonina skrev 2012-05-28 14:08:49 följande:
    ...Försöker peppa men vet inte om jag lyckas så bra:) Är lite ur gängorna själv....
    Cocacola skrev 2012-05-28 14:29:26 följande:
    ...Varför är du ur gängorna?    
    Det undrar jag också
  • Glädje58
    lemonina skrev 2012-05-28 16:28:42 följande:
    .... Känns bara lite jobbigt för jag kommer nog aldrig se honom igen. Men jag vill att han ska vara lycklig och må bra.

Tråkigt att höra han inte fick till det här. Det är bara att hoppas han får det bra i sitt hemland Solig
  • Glädje58
    Cocacola skrev 2012-05-28 14:29:26 följande:
    ...Ja, det är nog dax för det. Ska se till att fixa detta, men herrejisses vad många år jag får plugga nu :P Men det blir bra.
    Grattis till en ny fas i ditt liv Glad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!