Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Suppressed skrev 2012-05-26 03:54:43 följande:
    ...Fel tjej ... känns bara som billiga klyschor...
    Men var hon rätt tjej?
    Suppressed skrev 2012-05-26 03:54:43 följande:
    ...Vilket djävla liv man fått och skapat sig, frågan är om man är förmögen att få i ordning på det igen.

Gäller det allt som rör ditt liv eller är det kärleken du syftar på?

• Glädje58
    målar havet blått skrev 2012-05-26 09:49:04 följande:
    Godmorgon  sötingar......

I natt har jag drömt så konstigt,till och med om er från tråden....dags att sluta hänga här nu Cool.
    Gör som jag, ta en fl-fri vecka då och då. Det brukar aldrig hålla men man kan ju försöka Glad
  • Glädje58
    nu123 skrev 2012-05-26 15:28:45 följande:
    ...Du för köra "alla är andra är nakna utom jag tricket". :)

Det här är inget bra tips för personer som har en stark längtan efter grupptillhörighet. Risken är att man själv tar av sig kläderna Skrattande
  • Glädje58
    takida skrev 2012-05-26 13:02:59 följande:
    Packa och växla pengar står på dagens agenda. För imorgon drar jag till GreklandSkrattandeGladSolig

Du åker väl inte iväg utan att ha kollat att du har bra internet där du bor. Hoppas på uppdateringar vad som händer där nere Glad
  • Glädje58

Ikväll och i natt ska jag sätta i mig en choklad/tryffeltårta. Den är säkert gjord för fyra till sex personer men jag kommer troligtvis sätta i mig hela. Jag blir helt rutten i magen så det blir inga dejter på en hel vecka. Tungan ute

• Glädje58
    Glädje58 skrev 2012-05-26 20:59:16 följande:
    Ikväll och i natt ska jag sätta i mig en choklad/tryffeltårta. Den är säkert gjord för fyra till sex personer men jag kommer troligtvis sätta i mig hela. Jag blir helt rutten i magen så det blir inga dejter på en hel vecka. Tungan ute

Fy fan vad äckligt. Jag ger upp redan nu.
  • Glädje58

Kom på en av anledningarna till varför jag slutade titta på teve. Är på jobbet nu och tänkte titta på filmen Sideways, en väldigt bra film. Vad händer efter arton minuter? Reklam. Dessutom kom jag för sent till filmen, fem minuter. Men det hade reklamen varit snäll och fixat. Fem minuter reklam innan filmen. Jag ger upp... Och snart kommer nyheterna och bryter... jisses

• Glädje58
    Racer x skrev 2012-05-26 22:21:00 följande:

Här är det stendött. Men fick iaf kört och bytat bakdäck igår,

Hur går det med tjejen?
  • Glädje58
    Racer x skrev 2012-05-26 22:29:16 följande:
    Vilken? försäljerskan? Drog ju till syster dan efter så det blev inte mycket av det, men tja under 20 känns väl som barnarov .

Det var hon jag tänkte på.
  • Glädje58
    Suppressed skrev 2012-05-26 23:38:57 följande:
    Jaha då var det ett faktum att tjejen jag var intresserad av gillade min kompis.

Vad tråkigt Rynkar på näsan
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!