Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Får väl starta en omröstning om det språkliga..

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Niklas2k skrev 2012-04-09 20:33:29 följande:
    Man får tänka på att många här faktiskt har hängt i samma tråd under en längre tid. Det är väldigt svårt för nya att "ta sig in" i den här tråden. Det är inte alltid så... välkomnande.
    Det har nog med attityd att göra. Fast om man är intelligentare än 99% av jordens befolkning, och ett sanslöst bra kap, så behöver man inte bry sig om sånt.
  • Smecker
    Anonym (Sa) skrev 2012-04-09 20:39:29 följande:
       ...åh, gillar fortfarande din humor.. mkt... (fast den inte är av den snällaste sorten.. men den här rättvis..) Kram på dig!
    Long time no see, missus! {#emotions_dlg.flower}
  • Smecker
    Legacy skrev 2012-04-09 20:39:33 följande:
    Pratar du om mig igen nu fast jag är i samma tråd?
    Hahahahahahaha.. bara ibland! Drömmer
  • Smecker
    Niklas2k skrev 2012-04-09 20:41:08 följande:
    Ja, om vi nu ska prata om en specifik medlem.
    Nej nej, vi pratar bara allmänt här. Ingen nämnd, ingen glömd. Drömmer
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-09 20:43:59 följande:
    Ja om man missar små pikanta detaljer som ";)" brukar tyda på att man har glimten i ögat så kan det nog mycket väl tolkas så.
    Att man är intelligentare än 99% av befolkningen går vetenskapligt testa och bevisa- Det är bara du gör ett ravens test; Om någon tycker det är stötande så beror det väl snarare på någon form av mindervärdeskomplex än att kunna känna glädje för personen ifråga.

Blir du lika arg om jag säger att jag tjänar mer än 33k i månaden och jobbar på världens största bolag också?
    Pikanta detaljer? Det är snarare innehållet än de pikanta detaljerna som avgör hur man ser på en viss person. Om vi skall ta några tester alls, så kan vi börja med hur majoriteten i den här tråden uppfattar mig, och hur majoriteten i den här tråden uppfattar dig. Vad drar du för slutsatser av det?

Jag har inga som helst problem med vare sig din intelligens eller ekonomiska status. Det jag har ett problem med är ditt sätt att på ett drygt och överlägset sätt presentera dina dryga och överlägsna åsikter, och som stöd för dina argument använder du din överlägsna intelligens. Samtidigt som du uppenbarligen är socialt inkompetent, i alla fall på nätet. Du kanske bör ta dig en funderare över hur du framställer dig själv och hur blir versus hur du vill bli uppfattad. Det är inte så svårt, till och med jag, med min högst mediokra intelligens, klarar av det.
  • Smecker
    Anonym (Sa) skrev 2012-04-09 20:49:14 följande:
    :-*   (ja.. ska försöka logga på på msn nån gång.. bara ids inte med datorn så mkt.. bubbla lite nån dag kanske..)
    Låter som en idé. Ge mig en förvarning bara, är själv inte där så mycket nuförtiden.
  • Smecker
    Niklas2k skrev 2012-04-09 21:07:01 följande:
    Fast nu menade jag i samband med betalning. Inte i sängen.
    Fast det kanske var betalning i sängen hon menade..?
  • Smecker
    Niklas2k skrev 2012-04-09 21:11:12 följande:
    Ja.. om det är det hon menar med "när vi äter".
    Jag har sagt till dig tidigare! Skriv inte såna saker när jag har vätska i munnen!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!