Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

kristinah skrev 2011-12-13 21:51:04 följande:
    Fick mailet idag Dissas dumpad och just nu är jag en pissig boll, ett knyte av sorg och skit! Så är han borta..han den enda som nånsin kallat mig för snygg och attraktiv och fantastisk Känner mig ful fet och oattraktiv och så in i märgen sorgsen....
    Usch stackare vad tråkigt! {#emotions_dlg.flower}
    Men du... när det är som förjävligast, kan det bara bli bättre! *kram*
  • Night sky
    Heidi1 skrev 2011-12-14 12:27:58 följande:
    Google translate har så rätt!!!   Skriv " män är män och män är smartast" och översätt till engelska...
    Haha... och man får anta att google translate har programmerats av män!!!! Drömmer
  • Night sky
    Heidi1 skrev 2011-12-14 23:15:18 följande:
    vad gör ni ikväll då?

Själv så sitter jag på jobbet, har varit på en väldigt trevlig middag med jobbet  
    Hallå där.
    Jag försöker hålla mig vaken lite längre då jag från och med i morgon natt ska jobba några nätter på raken. Så tänkte försöka förskjuta dygnet lite :)

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på?

Har du lugnt på jobbet? 
  • Night sky
    Heidi1 skrev 2011-12-14 23:32:52 följande:
    har det super lungt på jobbet, brukar vara det, har lite saker jag ska göra men det väntar jag med tills jag är trött trött.

Vad jobbar du med?   
    Jag förstår. Jo, lite är ju bra att ha att göra så man kan hålla sig vaken fram på morgonen.

Jag jobbar inom vården. 
  • Night sky
    Heidi1 skrev 2011-12-14 23:57:00 följande:
    jobbar också innom vården, dock jobbar jag ensam, men i slutet av januari ska det även bli en sovand jour här + att den vakna ska vara kvar, fast då ska jag inte jobba natt längre. Hoppas att jag får ett dagtids jobb eller kommer in på studier. Behöver dagtid NU, lite jobbigt när det inte finns tillräkligt med nattdagis
    Jag kommer inte att jobba ensam... det är skönt. Och jag har heller inga barn att ta hänsyn till så det funkar bra att jobba lite natt då och då, allt är (förhoppningsvis) lite lugnare då iallafall. Jag ska också bara jobba lite nätter här över jul och nyårshelgen.
  • Night sky
    Heidi1 skrev 2011-12-15 00:18:07 följande:
    lyx att slippa jobba själv. sååå tråkit att jobba själv har jobbat natt sen mitten av oktober och ska jobba natt till mitten av januari om inget annat händer
    Jo, det är skönt att kunna ha nån att prata med. Men det är väl skönt då att det är tidsbegränsat iallafall!?
  • Night sky
    Heidi1 skrev 2011-12-15 00:31:50 följande:
    ja det är jätte skönt att det är tidsbegränsat, har svårt att sova på dagarna, sover ca 5 timmar och det är ju förlite
    Oj, ja.. då blir det ju jobbigt. När slutar du på morgonen?
  • Night sky
    Heidi1 skrev 2011-12-15 00:37:50 följande:
    kvart över sju, hem och hämta barnen och lämna dom på dagis. men som tur är att nätterna jag inte jobbar så sover jag iaf. jobbar ju två eller tre nätter på rad.
    Ja okej ja... just ja, du måste ta barnen till dagis också innan du kan sova.
    Jag slutar kvart i åtta.
    Hmm.. funderar på om jag ska ta och sova iallafall nu... vet liksom inte vad jag ska hitta på. Får väl ta och försöka sova en liten stund i morgon eftermiddag/kväll innan jag sticker iväg på jobb istället? 
  • Night sky
    Heidi1 skrev 2011-12-15 00:48:44 följande:
    du får sova så gott. ska jobba imorgon natt jag med
    Ja, okej. Jag har inte direkt nån möjlighet till internet på nätterna, så det blir svårt för mig att vara nattsällskap när jag jobbar Rynkar på näsan
    Men jag önskar dig en god fortsättning på natten och hoppas du får sova så gott du kan i morgon! 
  • Night sky
    Heidi1 skrev 2011-12-15 00:56:24 följande:
    ok, jag har med min egna dator och internet till jobbet
    Jag befinner mig inte i Sverige, så då har jag inget "eget" internet att ta med till jobbet Rynkar på näsan Sånt är livet.. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!