Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

etanol skrev 2011-12-17 18:40:49 följande:
    Så, nu terrar vi nån annan istället tycker jag. Ta TS eller night sky, boyaah har för mycket mål i mun men nån annan.
    Sjysstarå? *ber på mina bara knän*
    Mäh.. va? Varför blanda in mig i det här! Jag är ju bara här och smygkikar lite...
  • Night sky
    etanol skrev 2011-12-17 19:15:16 följande:
    Ja det var jag med när KABOOM, blixten slog ner.
    Du får skylla dig själv helt enkelt {#emotions_dlg.djavulsk}
    Ja, en blixt har verkligen slagit ner och fjärilarna trängs i magen, pirret och längtan är total här Hjärta.... så jag kan ta vad som helst just nu... give it to me! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Night sky
    sjusovaren skrev 2011-12-17 19:52:22 följande:
    Om någon orkar svara, vilken sida är bäst om man vill hitta nån tjej?

Och hur fan bär man sig åt när man träffar denne? Jag brukar först vara tyst mot nya människor men blir mer och mer social och rolig ju mer upplevelser vi två träffar på.

Så det skulle förmodligen vara ganska tyst. Och vem vill ha en kille som varken har bil eller lägenhet? =(
    Jag tycker att HP har funkat bäst.

Men jag är lite tveksam till om du verkligen ska leta tjej... du bör nog få lite ordning på ditt eget liv först. 
  • Night sky
    Anonym (ny) skrev 2011-12-19 17:09:30 följande:
    Nu har jag inte sett min dejt på 2 veckor snart. Har haft 1000 saker att göra de få gånger jag är utan barnen. På onsdag har vi bestämt att ses och då MÅSTE jag få till det för annars kommer han ge upp mig Gillar honom mkt så det är trist om det ska strula pga mitt x och barnen

Jag håller tummarna!!
    Åh lycka till! Jag håller mina tummar för dig!
  • Night sky
    Heidi1 skrev 2011-12-19 19:05:48 följande:
    Inte för att detta har med dejting och göra men jag behöver att alla håller sina tummar på onsdag eftermiddag för då ska jag på en anställnings intervju för ett jobb som jag VILL ha Solig
    Stort lycka till! 
  • Night sky
    Anonym (ny) skrev 2011-12-19 20:20:45 följande:
    Nu har jag bestämt dejt på onsdag med min dejt...kanske är nådastöten antingen blir vi ett par eller så skiter det sig! vad tror ni?
    Tror ingenting men hoppas att det blir som du önskar! Glad
  • Night sky
    Anonym (Bored) skrev 2011-12-23 21:50:30 följande:
    Jag är säker på att ni inte saknat mig men det spelar egentligen ingen roll... Anledningen till mitt uppehåll har oväntat nog inbegripit vila och cellgifter så några utsvävningar på relationsmarknaden har inte riktigt varit med på kartan.

Ett kort ögonblick var jag inne på er linje om att vara tydligare för att undvika onödigt sex men efter denna påfrestningen ser jag inte längre anledningen. Jag har inte ändrat inställning i grundfrågan dvs blir det sex för tidigt så är det över men jag tänker njuta av kvinnorna likafullt för man kan aldrig veta när festen är slut.

Och ärligt talat, det är vuxna kvinnor som själva tar initiativet till sex så jag tror nog de klarar av att jag inte ringer dagen efter.
    God Jul på dig, hoppas du får en fin jul trots det jobbiga du gått igenom! Tomte{#emotions_dlg.flower}
  • Night sky
    Anonym (Bored) skrev 2011-12-25 10:35:19 följande:
    Tack Night Sky, det var vänligt av dig och jag önskar självfallet dig detsamma. 
    Tack! Glad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!