• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-11-05 19:13:09 följande:

Åh killar Tungan ute 
    Jag har nästan lovat bort dig till en kille redan Flört
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-05 19:18:42 följande:
    Åh lova bort mig med
    Självklart! Ska bara hitta ett passande offer förstFlört
  • takida
    lemonina skrev 2012-11-05 19:22:20 följande:

Haha ja Takida är lilla My. Hon har till och med samma kroppsspråk. När hon sätter armarna i sidan och ser så där bestämd ut   Snorkfröken måste googla henne. Minns inte henne

Haha jasså minsann, bortlovad.   Hoppas han är ett guldkorn

Gör jag så? haha Skrattande

Bara guldkorn till dig vet du väl!  
  • takida
    lemonina skrev 2012-11-05 19:29:56 följande:

Haha ja jag tänker speciellt på tillfället utaför villa E-tuna när Vanilla var spårlöst försvunnen. Då satte du dina armar i sidan och  sa "jaha nu får vi ragga upp några killar för att få sovplats" haha på en helt öde gata  

Haha, var ju tvungen att lösa situationen åt oss Glad och löste det gjorde jag allt! 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-05 19:33:18 följande:

Hey, det var ni som var spårlöst försvunna. jag visste vart jag var hela tidenSolig ( typ...Tomte). Det var ju inte jag som stod och tokplingade på hos min granne och vrålade i grannens brevlåda LOLSolig Hihi ser takida framför mig, precis som lilla My
    Vi gjorde en liiten felbedömning där Skrattande tur jag hade garderat mig och redan fixat sovplats.
  • takida
    lemonina skrev 2012-11-06 16:18:57 följande:
    Dag två på jobbet och jag är helt slut. Och något oklara arbetsuppgifter och nästa vecka ska jag klara mig själv. Gulp!
    Du får säkert koll på allt snart! Glad
  • takida
    MrC skrev 2012-11-08 15:10:59 följande:
    Har inte du dejt på söndag?
    Iofs ingen NÄTdejt, men ändå?

Jag har en riktig NÄTdejt inbokad 7/12 och henne har jag hittat på FL. *tihi*
    7/12? Det var till att ha framförhållning Glad
  • takida
    lemonina skrev 2012-11-08 16:21:30 följande:
    Idag trillade polletten ned på det nya jobbet nu känner jag mig säker på vad jag ska göra och hur man gör det. Konstigt hur man kan tänka att man aldrig kommer lära sig jobbet för att sedan två dagar senare känna att det är en pice of cake
    Härlig känslaGlad
  • takida
    Madida skrev 2012-11-08 18:22:34 följande:
    Inga dejter här heller. Har iofs avreggat mig på HP
    Någon speciell anledning? 
  • takida

Ligger och kollar på Gränsbevakarna i Australien och får lite flaschbacks från när jag skulle in i landet. Fick mig en rejäl avhyvling och närapå en prick i visumet för jag hade glömt att jag hade ett äpple i handbagaget. Jag hade tur som fick komma inGlad

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!