• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-12-09 19:34:05 följande:

Det var en dejt klart över förväntan. Hade bara sett ett mörkt dåligt kort på honom och så dyker han upp och är råsnygg! Dessutom charmig. Och uppe på allt så är han 4 år yngre än jag! Det är verkligen inte likt mig.
    Och 10 min efter att vi sagt hejdå skicka han ett sms med texten "Du är fantastisk" Haha! Ja jag säger då det. Nu ska jag krypa ner i soffan och läsa min bok
    Härligt! 
    Spontandejter is the shit Skrattande 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-10 10:33:41 följande:
    Colan: Oh berätta hur knäckebrödet blev!!! Funderar på att testa. Jag brukar tillverka delikatesskorgar som jag ger bort på julen. Brukar laga det mesta själv. Men pssst, säg inte till någon att jag har en huslig sida
    Huslig är bara förnamnet på dig, trodde vi spelade i samma liga men icke Flört
  • takida

Jag såg inget jag går igång på i vart fall...
    Lite eller ganska mycket ansning kan väl vara på sin plats ibland..

• takida

Haha, nej inget sånt Lemmo:)
    Nu var det faktiskt en riktig pudding som gick förbi, lättklädda såna gillas starkt!!

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-10 18:44:44 följande:
    Fy 17 vad gött! Gjorde en spotefy-lista för att verkligen höja pulsen på gymmet, döpte den till "Spring tills du kräks" (ja jag är PRECIS så mogen ). Nu jäklar har jag tagit ut mig så jag nästan har blodsmak i munnen Så jäkla gött!

Takida: Jag skulle bog snarare säga att jag är bra på husliga saker när jag känner för det Inte att jag egentligen är huslig
    Fasiken va grym du är!!! Kyss
  • takida
    Madida skrev 2012-12-11 20:09:39 följande:
    Och jag vill köpa mig ett litet hus med stor trädgård. Någon som vill sponsra med sisådär 10.000/mån? *sersjuktsötut*
    Jag vill ha ett litet hus med en liten trädgård nära till havet Glad det hade varit alldeles alldeles underbart
  • takida
    Madida skrev 2012-12-11 20:29:28 följande:
    Jag vill ha mitt hus i skogen!
    Ja i skogen nära vattnet Glad
  • takida

Om ni bara ska tjura så kanske det är lika bra att jag lägger mig och kramar kudden då då Glad

• takida
    Cocacola skrev 2012-12-11 22:38:38 följande:
    Nejmän, sitter ni och tjurar hela högen? Då passar jag in perfekt ikväll då! Hjärta

För övrigt konstaterar jag att flera av er vill bo hemma hos mig minsann, ni får väl slåss om det lilla huset, jag föredrar ett stort mer plats för ungar då.. men skog och vatten finns det, stor trädgård samt åkrar och hyfsat stor ladugårt. Tada! och massor med renoveringsbehov då men det var ingen som skrev att ni inte ville ha det så... Flört

Dåligt med män dock..
    En snygg man i sexiga snickarkläder hade passat bra hemma hos nu då? Flört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!