• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-12-07 10:27:27 följande:
    Den snygga killen kommer ikväll och han jobbar här gissa vems lag han hamnat i på jullekarna? nu känns allt helt plötsligt lite roligare här på jobbet.
    Härligt Lemmo!
    Tror minsann att du kommer få riktigt roligt ikväll!Skrattande 
  • takida
    lemonina skrev 2012-12-08 17:47:15 följande:
    HAHA ja ganska omanligt faktiskt. Kunde inte låta bli att föreställa mig smurf hits låtarna när han öppnade munnen. Rösten är nog ganska viktigt har jag kommit på.
    Ja rösten och doften!
  • takida

Nu är det operation hårfärgning som står på schemat, snart är den här bruden en redheadFlört

• takida
    lemonina skrev 2012-12-08 19:31:10 följande:
    Härligt med en förändring. Det måste jag komma och titta på snart
    Du är så välkommen så! Glad
  • takida
    cajsasmamma skrev 2012-12-08 20:20:10 följande:
    Snyggt med rött hår , det har jag med försökt med en gång . Fast det vart inte så snyggt , jag såg ut som en morot  
    Haha, inte så snyggt att se ut som en morot kanske Flört
    Jag var lite rädd att jag skulle se ännu blekare ut i rött men blev snarare tvärtomGlad och jag kan lova att jag är bra mycket snyggare i rött än i råttfärgat.. 

• takida
    cajsasmamma skrev 2012-12-08 20:44:34 följande:
    Jag var väl 15-16år då och min pappa vart inte så glad av det  

Givetvis vill vi nu se före-och efter bilder som vi kan döma själva om det vart snyggare  
    Haha, som att det skulle hända Flört
  • takida
    lemonina skrev 2012-12-08 20:56:36 följande:

haha jag har också försökt mig på att vara rödhårig med ett hemskt resultat. Men oftast när man är blond så blir det inte så bra att färga håret rött om man inte har lite naturligt guld eller koppar i håret förstås. Har även haft perioder med brunt och mörkbrunt hår med ganska bra resultat, men passar nog bäst som blond faktiskt.
    En gång när jag var hos frissan och skulle färga håret så frågade hon vilken färg jag tänkt mig. Jag svarade att jag funderar på att bli blond varpå hon tittar på mig som om jag vore helt kokoSkrattande sen frågar hon "Takida" vilka färger brukar du ha på dina kläder? Tja, färgglada eller mörka.. Hur så? Brukar du ha på dig ljusa eller vita kläder? Ohh nej det passar jag inte i! Och det är precis därför jag inte tänker blondera ditt hår för du passar inte i det! 

Så blond har jag aldrig varit och lär heller aldrig bli. Men jag har haft lila hår en gång Cool det var lite coolt faktiskt! Är lite sugen på rosa men är rädd att det blir lite too muchFlört 
  • takida
    Madida skrev 2012-12-09 08:47:21 följande:
    Okej tjejer! (och killar?)
    Någon som läst 50 shades of grey?
    Jag började läsa boken igår när jag skulle sova (mycket korkat) och herre min jesus! Har läst 6 kapitel och är helt...tagen. Jag läääängtar tills jag kommer hem från jobbet så att jag kan fortsätta läsa Har inte kommit så långt in i boken så det är kanske tidigt att uttala sig men just i detta nu så skulle jag väldigt gärna byta plats med Ana i boken
    Oj vad jag har hört mycket om den boken! Tänkte jag skulle läsa den till våren när jag inte har massa kurslitteratur att plöjja igenom. 
  • takida

Fy faan, asså jag brukar inte vara känslig och kräkmagad. Men kollar på fear factory och de åt mixad råtta i råttbuljong. Jag var tvungen att springa och spy självKräks blääschh
    Hela jag ryser bara jag tänker på det nu....  

• takida
    visma1 skrev 2012-12-09 14:56:35 följande:
    Ähh jag lägger energi på att få leva ut mina fantasier istället för att läsa en halvdåligt skriven bok Tungan ute
    Hur går det då? Lyckas du leva ut dina fantasier med någon? Skrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!