• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-11-11 12:55:15 följande:
    Jag undrar vad det är för fel på alla jävla brudar som besöker min profil 7 - 10 gånger och när jag väl skriver så svarar hon inte. Vad fan vill hon? Är hon så jävla dålig på att komma ihåg vem hon har besökt?
    Hon kanske bara vill ha lite ögongodis? 
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-11-11 13:02:07 följande:
    Tvärt om kanske. Hon kanske vill kolla på något groteskt.
    De där tankarna kan du lägga ner direkt!
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-11-11 16:11:17 följande:
    Jo men alltså, jag skrev ju till henne efter alla besök. Hon svarade inte.

Idag besökte hon mig igen. WTF?
    En snubbe har besökt mig ofta, så när han hade lite jubileum och gjorde besök nr 100 så skrev jag till honom men fick inget svar. Men han fortsätter att titta in. Konstiga människor finns det gott omSkrattande
  • takida
    lemonina skrev 2012-11-11 16:05:35 följande:
    Urk! Hemtentan håller på att lida mot sitt slut så även helgen Skulle behöva en till helg nu på en gång känner jag!
    Du är duktig du Glad
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-16 19:41:38 följande:
    Madida: Japp, synd att du måste bo så långt bort. Misstänker att du hade varit ett awesome tillskott i vår glada partytrio här i tråden
    Vi måste ses snart igen!
    Madida skrev 2012-11-16 19:50:03 följande:

Ja i de lägena är det verkligen trist att jag bor här. Vill ju också vara med er och leka!
    Du får haka på när det blir fest i götet!!Skrattande

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-17 20:27:42 följande:
    Hoho? Är det bara jag här eller? Vad gör ni?// Ett stycke uttråkad Vanilla med sovande kidz och som pimplar kaffe och är sällskapssjuk
    Jag är här nu GladHjärta
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-17 21:09:30 följande:
    Takida: ÄNTLIGEN!!! du borde sitta här bredvid mig och dricka vin i stället
    Åhh det hade varit såå nice!! 
  • takida
    MrC skrev 2012-11-17 21:00:21 följande:
    Det var galet. Först blev jag erbjuden en trekant av en kille med hans KK.
    Sen var det en tjej som skulle ha med mig till en "fyrkant" med hennes pv och kompis (tjej).
    Och till sist var det två kvinnor (ca 45år) som vill hem till mig på "efterskoj", som dom kallade det.
    Haha. Kom till Norrland om du vågar!
    Jag gick hem ensam....
    Så norrland is the place to be med andra ord! Synd bara att det är så satans långt bort..
  • takida
    lemonina skrev 2012-11-18 12:04:32 följande:

Jaaa norrlänska är sexigt som bara den. Jag tänker långa skogshuggarmän med grova händer och norrlandsguld när du vill vara dig själv för en stund
    Jag har kanske en dejt med en snygging från norrland i veckan. Lär gå igång bara han öppnar munnen, så sexig dialektFlört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!