• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-11-22 15:50:46 följande:
    Vart hittade du din dejt då Madida? Spännande!!!

Jag tycker det är många snygga killar som tyvärr är lite för korta för mig. Mitt ex var superkort och jag älskar att kunna gå i klackar ibland och är man 178cm och vill ha 10cm klack så krävs det en kille i 190cm klassen Men jag älskar att vara lång och skulle aldrig vilja bli kortare Så ska inte klaga
    Har aldrig träffat på en kille som är kortare än mig, inte heller att de blir kortare om jag har höga klackar. Glad
  • takida
    Madida skrev 2012-11-22 16:16:46 följande:
    Inget av det Fick ett mail från honom för ett tag sedan, vet faktiskt inte riktigt hur han hittade mig. Får fråga honom idag
    Aldrig någon kille som letar upp och bjuder ut mig via FB, men det kanske kommer Skrattande
  • takida
    cajsasmamma skrev 2012-11-22 18:37:05 följande:
    Jag får bara mail ifrån gamla ligg och annat löst folk på FB.
    Jo det får jag förvisso också, en kille jag hade sex med för år och dar sen mailar mig fortfarande och vill ses igen. Har tackat nej hittills. 
  • takida

Jag är trött och borde sova men ska allt vara vaken en liten stund till i vart fallGlad

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-23 21:13:05 följande:
    Takida: Sova?!!! klockan är typ lunch i "Vanilla-land"
    Det är den i mitt land också men fan jag var uppe innan fem imorse och ska upp tidigt imon också. Inte van att jobba längre ju... 
    Men jag kommer snart in i andra andningenGlad 
  • takida

Får nog bli en kopp med varm choklad för mig, lyxa till det lite såhär en fredagskvällFlört

• takida
    Madida skrev 2012-11-24 00:01:20 följande:
    Den gick bra. Kanske är han en gnutta för självgod, eller så är det jag som alltid letar fel. Han ville iaf ses igen så det ska vi göra.

Men precis! Jag är bortskämd!
    Alldeles nyss fick jag ett mail där det stod "Du kanse behöver lite snop i natt och jag kan suga på dina nipples"

Ett under att jag fortf är singel!   
    Du tackade väl inte nej till det erbjudandet hoppas jag FlörtSkrattande
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-11-24 16:30:52 följande:
    Testar Badoo.. känns lite löjligt, men det kanske funkar.
    Jag testade den i en vecka men tyckte inte alls om den sidan. 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-24 20:46:48 följande:
    Hörru Lemmo! Vi måste prata ihop oss om när vi ska till Götet och göra stan med Takida ju!!!
    lemonina skrev 2012-11-24 21:21:49 följande:

Ja jag får väl göra det Funderar på att flytta till våren ifall det inte händer något på jobbfronten när detta jobb är över.

Ja det ser jag fram emot. Jag får min första lön i december så efter det kan jag åka. Så kanske någon gång i janurari eller ferbruari
    Jaaaaaa, kom till götetGlad

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!