Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-18 08:06:11 följande:
Har Aldrig påstått att andras behov är mer själviska...Har heller aldrig påstått att inte jag själv ingick i kategorin.Detta gäller alla oavsett kön.
Men nu pratade vi om personer som uppträder för på av det manliga könet.
Att vara för på är ngt som du själv får känna efter. Vad som är det för dig kanske inte är det för mig.
Du frågar om det är mina osjälviska drag som gör att jag inte är för på? kanske det. Förr var jag mer benägen att stilla mitt bekräftelsebehov och det innebar att jag var betydligt mer på då.
Du skriver att jag är osjälvisk!!!! Det får stå för dig,det är dina ord inte mina....Kram
Du anmärker på att deras själviska behov. Vilket du får det att låta som om du är osjälvisk.
Jaha, så personer som uppträder för på av det kvinnliga könet är inte själviska i sina behov?
Hur skall andra veta vad som är "för på", "för snabbt" och "för mycket" om du inte ens själv kan definiera det?
Jag var ironisk när jag skrev "osjälvisk(a)". Allt du gör på dejtingsajter är, per definitionen av ordet, själviskt. Du sätter gränser utifrån dina själviska behov och önskemål, du gör ditt urval utifrån dina själviska behov och önskemål, och så vidare. Att i det läget använda "själviska behov" som tillmäle för män som är "för på" är lite väl magstarkt. Du är inte osjälvisk, definitivt inte på dejtingsajter.