Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-04-18 00:45:25 följande:
    Inboxa!!!
    Gör det själv!!!
    Richtet nicht, auf daß ihr nicht gerichtet werdet
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-18 00:48:13 följande:
    Vad ska jag inboxa? Är avreggad på alla sidor.
    På HP med? Ja då blir det ju lite svårare.. skall se vad jag kan göra.
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-18 00:51:31 följande:
    Jepp även på HP ...
    Read the inbox and weep..
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-18 01:08:52 följande:
    Dito
    Åfyfan..
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-18 01:15:44 följande:
    Smecker: Ok din var väldigt bra och rolig:))
    Dito Du borde haft kvar den, utifall att
  • Smecker
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-18 08:06:11 följande:

Har Aldrig påstått att andras behov är mer själviska...Har heller aldrig påstått att inte jag själv ingick i kategorin.Detta gäller alla oavsett kön.

Men nu pratade vi om personer som uppträder för på av det manliga könet.

Att vara för på är ngt som du själv får känna efter. Vad som är det för dig kanske inte är det för mig.

Du frågar om det är mina osjälviska drag som gör att jag inte är för på?   kanske det. Förr var jag mer benägen att stilla mitt bekräftelsebehov och det innebar att jag var betydligt mer på då.
     Du skriver att jag är osjälvisk!!!!  Det får stå för dig,det är dina ord inte mina....Kram
    Du anmärker på att deras själviska behov. Vilket du får det att låta som om du är osjälvisk.

Jaha, så personer som uppträder för på av det kvinnliga könet är inte själviska i sina behov?

Hur skall andra veta vad som är "för på", "för snabbt" och "för mycket" om du inte ens själv kan definiera det?

Jag var ironisk när jag skrev "osjälvisk(a)". Allt du gör på dejtingsajter är, per definitionen av ordet, själviskt. Du sätter gränser utifrån dina själviska behov och önskemål, du gör ditt urval utifrån dina själviska behov och önskemål, och så vidare. Att i det läget använda "själviska behov" som tillmäle för män som är "för på" är lite väl magstarkt. Du är inte osjälvisk, definitivt inte på dejtingsajter.
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-04-18 16:01:07 följande:
    Rebound får gärna vara supersnygg och komma och hämta upp mig i skolan i en snygg bil framför mitt X.Drömmer
    Eller så är du supersnygg och kommer och hämtar honom etc etc?
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-18 16:52:28 följande:
    Fredrik: Jag har skrivit med många och har som jag redan från början inte haft ett dyft intresse irl. Det har varit mer prat om intressen och dyl. Sen när de velat ses har jag tackat nej. Om jag endast skulle maila med potentiella dater skulle jag inte maila med någon antagligen. Har endast träffat en på en sight som fångade mitt intresse så pass att det blev date och sedan dater och inte ens den killen hade jag för avsikt att träffa irl från början. Men jag tycker det är fullt ok att fortsätta mailkontakter utan att vara intresserad av personen...
    "sajt" eller "site"

Tja, så länge du är öppen med att du är totalt ointresserad av killarna och inte spelar på några känslor eller lekar med dem så visst.
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-18 16:57:27 följande:
    Då är vi helt överrens :) Jag skriver ju inte här för jag är intresserad av varenda kotte i tråden :)
    Det handlar väl lite om syftet med olika sajter. Syftet med FL är väl inte att ragga? Dessutom är det skillnad på att skriva i ett forum och att skriva privat med en viss människa.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!