Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-05-08 23:06:22 följande:
    Men hallåååå, måste ni snacka bilar? Obestämd

Missade ditt ilägg när jag fortsatte, sorry! Dock drar bilar visst nästan alltid igång längre diskussioner än dejtande i den här tråden. Men byt för all del...

Måste dock inflika att jag kollat upp yaris på blocket, lär ju inte ha några parkeringsproblem med den iaf xD 
  • Cocacola
    takida skrev 2012-05-08 23:13:39 följande:
    Just här och nu önskar jag att jag hade haft en man. Jag har stopp i mitt jävla avlopp{#emotions_dlg.djavulsk} och jag suger på att fixa sånt, men imorgon får jag väl ta tjuren vid hornen och bara få det gjort...

Haha, det önskade jag med i eftermiddags. Fick inte upp locket på syltburken. Tur jag köpt refillpåse också, och hade annan burk! xD

Men ang avloppet, skruva loss vad det nu heter och gör rent?  
  • Cocacola
    FredrikA80 skrev 2012-05-08 23:13:07 följande:
    I'm listening.
    Nice! Orkar dock inte snacka. :P
  • Cocacola

Vet inte riktigt om jag tycker att avlopp är tokmycket intressantare än bilar men för all del... Jag kan snacka om det mesta tror jag. Takidas nästa ämne måntro? Drömmer

• Cocacola
    takida skrev 2012-05-08 23:22:47 följande:
    o hur tusan ska jag kunna veta det?

skulle kunna gå hur som helst om jag skulle börja skruva och ha mig...

Nejdå, ta en hink eller något till vattnet bara, och kom ihåg att det är äckligt som attan. Går hyffsat lätt att skruva isär och göra rent, hjälper ibland och om inte är jag i samma läge som dig - händig man behövs... Är dock lite allergisk mot såna för tillfället.
  • Cocacola
    FredrikA80 skrev 2012-05-08 23:26:24 följande:
    Här löser vi problem! Det är det som är det viktiga.
     Sant!
    FredrikA80 skrev 2012-05-08 23:25:18 följande:
    Jag har redan sagt den perfekta lösningen- Vaktmästaren. 

Ah! En sån kunde ju vara bra att ha. En av mina kompisar hade nytta av honom i lite andra ärenden också, men det känns inte som min grej...
    Glädje58 skrev 2012-05-08 23:24:26 följande:
    Börja inte med något avlopp mitt i natten bara.
    Fegis! xD Men det kan ju vara ett klokt råd iofs... :P

• Cocacola
    takida skrev 2012-05-08 23:29:19 följande:
    Och nästa ämne: hur lyckas hitta och flörta med någon snygg singelkille när jag reser med en sjuåring? 
    No problem! Jag lyckade häromveckan flörta rejält med samtliga barn i släptåg och äldsta på sitt absolut värsta. Kul, intressant men frågan är hur vettig han är om inte gick i det läget. Men kunde jag flörta då lär du kunna göra det med en sjuåring som ressällskap.
  • Cocacola
    takida skrev 2012-05-08 23:35:09 följande:
    Själva flörtandet i sig är inget problem snarare att lyckas pricka en singel. Sist vi var iväg bara pratade jag med en pappa, herregud vad frun blängde sen resten av resan... 

Du får väl försöka försäkra dig om den saken relativt tidigt, det gjorde jag :P

Men jag förstår ditt problem, inte lätt heller. Ska man hoppas att såna där singel t-shirts blir populära igen? :P  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!