Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

målar havet blått skrev 2012-05-10 22:03:37 följande:
    Rätt trevligt med 35 som gräns  ;) ...hmm

Skulle väl typ vara en övre gräns då...
  • Cocacola
    takida skrev 2012-05-10 22:11:11 följande:
    Varför träffar jag bara svärmorsdrömmar för? 
    Du har rätt i att det kanske är precis vad jag behöver men inte vad jag vill ha direkt.

Vad vill du ha då?
  • Cocacola
    Cocacola skrev 2012-05-10 22:18:30 följande:

Jag har 3. Vet inte längre hur många jag vill ha. Har alltid velat ha många, var nog länge inställd på det dubbla mot nu - sen börjar det bli opraktiskt   Menn jag vet inte längre, just nu räcker det bra om det är. Har ju kraschlandat hela tillvaron lixom. Fast den lär ju rätta till sig men ändå, hade ju lixom tänkt mig att bo här och vara en mamma-pappa-barn-familj men riktigt så ser det ju inte ut längre. Dessutom mår jag skit när jag är gravid och har inte tänkt vara det en massa ggr till. Men tydligen mist en gång till om jag ska tro mina egna cirklande tankar på sistonde. Har inte lärt mig något av tidigare ggr tydligen.
    Kan förkortas till: Vill ha iaf en bebis till och har inget emot att träffa någon med barn. Men det blir bra hur det än blir, hoppas jag.
  • Cocacola

Men va f-n, såg just en bild på fb med två gamla skolkompisar i varsin "bebis"-tröja. Hur får man de där tankarna ur skallen nu då? Skyller på bullkleet... 

• Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-05-10 22:41:07 följande:
    Jag ville ha 5 barn, 3 cheyer och 2 killar, men de blev en chey............livet blir inte alltid som man tänkt sig....

Nej, det blir ju inte det. Jag har ju tack och lov mina 3 så det är ju några hehe...  Men eftersom jag fött en till hade jag ju helst haft en till. Fast han kommer ju inte tillbaka oavsett om jag får fler. I vilket fall har jag varit gravid galet många ggr och skulle på ett sätt vilja vara klar med den biten. Så jag jobbar på att släppa det men det går ju sådär haha...
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-05-10 22:48:16 följande:
    Han hjälper säkert gärna till. Slipar fortfarande macheten, så du hinner garanterat.
    Haha! xD

Tänker inte skaffa barn med första bästa. Är inte säker på att jag någonsin vågar skaffa barn med någon ny, har man barn ihop får man ju lixom dras med varandra jämt på något vis iaf...  
  • Cocacola
    takida skrev 2012-05-10 22:49:25 följande:
    Jag myste med en liten bebis idag, så härligt. Men vet inte om jag vill ha fler barn.

Jo, det kommer nog alltid att vara härligt. Även när man känner sig klar för egen del. Hur många har du?
  • Cocacola
    FredrikA80 skrev 2012-05-10 22:52:47 följande:
    Det finns killar som är som bäbisar också, Det kanske kan hjälpa mot önsketankarna? :P

Sån vill jag inte ha! xD
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-05-10 22:58:56 följande:
    Jag vet inte om det är någon bra idé att skaffa barn med någon gammal heller..

Haha, inte? Förvånad
  • Cocacola
    takida skrev 2012-05-10 23:00:07 följande:
    Jag har ett barn, har alltid innan velat ha två. Men vet inte om jag skulle vilja börja om nu när han är så stor. 

Nej, jag förstår ditt resonemang där.  Kanske därför jag tänker så mkt på det nu? För att tiden går och man inte vill börja om igen när åldersskillnaden blivit för stor. Å andra sidan finns det ju många som gjort det men... tja.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!