Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-05-11 00:07:40 följande:
    Jag har ett år kvar. 
    Huset hade varit helt perfekt. Bra läge alldeles lagom storlek. Skulle nog bli ungefär samma kostnad som jag har för min lägenhet men jag får ju inget lån som studentRynkar på näsan

Är du helt säker på det? Vet du om du har jobb när du är klar? Har för mig det men vet inte varför?
  • Cocacola
    takida skrev 2012-05-11 00:17:07 följande:
    Jag har ett jobb som jag är tjänstledig ifrån, så jobb har jag även om det inte är vad jag vill göra när jag är klar. Har varit på möte med banken innan angående lån och jag får inget så länge som jag pluggar, då csn inte räknas som inkomst. 

Om du verkligen känner att huet är rätt så kan du ju alltid testa igen, eller med annan bank - någon som kan stå som medlåntagare kanske? Eller typ bluesteg om du får ihop det ekonomiskt, går ju att flytta lånet om 1 år när du pluggat klart. Säger inte att det nödvändigtvis går men om du verkligen vill ha just DET huset kan det ju vara värt att kolla upp iaf.
  • Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-05-11 00:14:51 följande:
    Hur gör man om man vill anmäla den här tråden?

Varför vill du det nu då?
  • Cocacola

Bara läst sista sidan men här var det inte muntert, får se hur mkt jag orkar/hinner läsa ikapp.

Men nu är jag här igen iaf, har ni saknat mig eller sett det som plötslig semester? Flört 

• Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-05-14 16:24:58 följande:
    Fan, man blir ju torr i halsen av allt skrivande. Nu hade jag behövt en cocacola Flört

Haha, såg inte det förrän nu (ja, läst ikapp allt, något slarvigt dock och med lite avbrott för annat men ändå)

Nu blir det snart en massa inlägg skulle jag tro...
  • Cocacola
    Legacy skrev 2012-05-14 16:32:04 följande:
    Vad skönt att jag ger er diskussionsämnen iallafall

Cocacola, hej!!! Ja här sitter vi mest och träter en massa och vänder och vrider på mitt så kallade förhållande med J, om du orkar läsa så har han väl gjort ett eller ett par snedsteg, det är väl bara den lilla detaljen som vi diksuterar idag Oskyldig

Nu ska jag sätta mig i bilen och åka hem till skräntrasten. Och ge henne en massa godis som hon aldrig får hos J... så kommer hon älska mig sen och inte älska den som inte ger henne godis. *evil plans*    

Hej!

Jodå, har läst och tänker en hel del kring det. Frågan är dock hur du tänker nu?  
  • Cocacola
    magus skrev 2012-05-14 16:51:39 följande:
    jodå..så att.. hm.. Hej förresten Mhb och colan :) Ingen som har nåt kul å berätta?
    Glädje58 : Hur går det med dina kontakter? Fixat nån ny lägenhet?

Hej!

Kul vet jag inte, men hade trott att krachad dator skulle betyda automatisk paus i dejtingdjungeln men icke på långa vägar. Help me! 
  • Cocacola

Tada!

Helt ikapp!

och spammar nu med ett gäng inlägg på rad, i vanlig ordning?

Har iaf lite oväntade? bekymmer på dejtingfronten. Tokvettig kille som gillar mig, faktiskt har koll på hur jag är, gör allt rätt osv men det känns ändå inte rätt? Vill ju att det ska kännas rätt, av många anledningar men just nu känns det mest som att jag är ute på djupt vatten eller något.

• Cocacola
    Glad Gbg skrev 2012-05-14 18:02:02 följande:

Men då utgår jag från det? Att du inte förvärvsarbetar eller är student. För det är inte normalt att förfölja en människa som du gör med mig. Och om så är fallet att du har en diagnos som gör att du har svårt att arbeta, kan jag be om ursäkt för våra hårda dunster. För då kan jag ha empati med dig och varför du agerar som du gör. Men då kunde du varit ärlig från början så skulle vi sluppit allt drama för folk kanske inte vill läsa det.. Jag menar detta är ju en dejtingtråd, där vi skall hjälpa varandra med saker som rör dejting. Om du nu har så stora problem med mig så behöver du ju inte bråka med mig. Jag tar ingen skit o det vet du o ändåså söker du upp mig och bråkar med mig.

Hmm? Dök inte du nyss upp i den här tråden? och vad jag har sett så har majoriteten av dina inlägg handlat om att tracka Smecker? Vilket mer låter som att du sökt upp honom..?

Men om du nu råkat hitta hit ändå, och vill snacka lite dejting vore det kanke läge för en presentation?    och byte av ämne...
  • Cocacola
    magus skrev 2012-05-14 18:04:10 följande:
    Hm.. Med vadå?

Detta:
    Cocacola skrev 2012-05-14 18:03:24 följande:

Har iaf lite oväntade? bekymmer på dejtingfronten. Tokvettig kille som gillar mig, faktiskt har koll på hur jag är, gör allt rätt osv men det känns ändå inte rätt? Vill ju att det ska kännas rätt, av många anledningar men just nu känns det mest som att jag är ute på djupt vatten eller något.

Kanske ter sig obegripligt dock?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!