Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-05-11 00:07:40 följande:
    Jag har ett år kvar. 
    Huset hade varit helt perfekt. Bra läge alldeles lagom storlek. Skulle nog bli ungefär samma kostnad som jag har för min lägenhet men jag får ju inget lån som studentRynkar på näsan

Är du helt säker på det? Vet du om du har jobb när du är klar? Har för mig det men vet inte varför?
  • Cocacola
    takida skrev 2012-05-11 00:17:07 följande:
    Jag har ett jobb som jag är tjänstledig ifrån, så jobb har jag även om det inte är vad jag vill göra när jag är klar. Har varit på möte med banken innan angående lån och jag får inget så länge som jag pluggar, då csn inte räknas som inkomst. 

Om du verkligen känner att huet är rätt så kan du ju alltid testa igen, eller med annan bank - någon som kan stå som medlåntagare kanske? Eller typ bluesteg om du får ihop det ekonomiskt, går ju att flytta lånet om 1 år när du pluggat klart. Säger inte att det nödvändigtvis går men om du verkligen vill ha just DET huset kan det ju vara värt att kolla upp iaf.
  • Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-05-11 00:14:51 följande:
    Hur gör man om man vill anmäla den här tråden?

Varför vill du det nu då?
  • Cocacola

Bara läst sista sidan men här var det inte muntert, får se hur mkt jag orkar/hinner läsa ikapp.

Men nu är jag här igen iaf, har ni saknat mig eller sett det som plötslig semester? Flört 

• Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-05-14 16:24:58 följande:
    Fan, man blir ju torr i halsen av allt skrivande. Nu hade jag behövt en cocacola Flört

Haha, såg inte det förrän nu (ja, läst ikapp allt, något slarvigt dock och med lite avbrott för annat men ändå)

Nu blir det snart en massa inlägg skulle jag tro...
  • Cocacola
    Legacy skrev 2012-05-14 16:32:04 följande:
    Vad skönt att jag ger er diskussionsämnen iallafall