Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

målar havet blått skrev 2012-05-09 11:47:58 följande:
    ÅH jag känner för att göra en förändring..flytta? söka nytt jobb???tatuera?
    Börja rida...?

Eller klippa lugg???Cool

Haha... du kan få delta lite i min. Jag förändrar ju typ hela mitt liv för tillfället. :P

Vet inte vad du har för tidigare erfarenheter av att klippa lugg, för en del är det ju bra. Jag hoppas att jag aldrig gör det misstaget igen. Min delar sig och blir aldrig bra och det tar ju ett tag innan den växer ut igen. Mitt hår är iofs alltid hopplöst men jag behöver ju inte förvärra läget ytterligare. Fast nu är ju frågan hur du passar i lugg?  
  • Cocacola
    Therese 529 skrev 2012-05-09 12:05:28 följande:
    Jag hittade min stora kärlek via nätdejting

Nu är vi sambos,förlovade och väntar vårt första barn :) Ville bara dela med mig :)
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-05-09 18:08:42 följande:
    Härligt att höra!
    Nej med mig är det inte helt 100. Fick för mig att vara hjältinna idag och fånga upp en person som höll på att ramla. Detta resulterade i att det small till i ryggen och nu har jag ONT. Men man gör ju sånt rent automatiskt. Hon slapp iaf falla i golvet. 
    Det är inte bra att göra sånt, jag har ont i svanskotan sen 2½ år tillbaka Sällan nu iofs men kunde knappt sitta på en vanlig stol på flera månader :/
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-10 20:46:17 följande:
    faaan e asa sugen på en bäbiis
    Haha... Ja, nån sån lär det ju inte bli på ett tag
  • Cocacola

Såg att den där 10årsgränsen är på tapeten igen... och det känns fortfarande jäkligt fel fast jag hunnit bli lite äldre, låter bli både 9:orna och gymnasieeleverna tänkte jag Skrattande

• Cocacola

Kikade in på hp i natt, hade fått ett rätt intressant mejl från en kille i min kommun. Borde ta och svara men vad? Tänkte ju lägga ner nätdejtandet ett tag, eller iaf lägga det på is. Hmm?

• Cocacola
    Smecker skrev 2012-05-10 21:57:00 följande:
    Hur många tänkte du ha?
    Kan man få för många menar du?  Vet inte riktigt längre men jag känner mig inte klar med den biten iaf. Men jag kanske är? Det lär ju visa sig.
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-05-10 21:57:22 följande:
    Hälften plus sju säger jag bara.. hälften plus sju.
    Haha, fortfarande småpojkar ju... xD
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-05-10 22:00:26 följande:
    Äh, ge honom en chans.
    Ja, jag gör nog det. Han är förmodligen jättebra, bara för att det inte alls skulle funka i mitt liv just nu. Eller är det pessimistiskt tänkt tro? xD
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-05-10 22:07:25 följande:
    För mig räcker 2-3 st, men jag frågade efter din inställning till det hela. Hur många har du och hur många vill du ha?

Jag har 3. Vet inte längre hur många jag vill ha. Har alltid velat ha många, var nog länge inställd på det dubbla mot nu - sen börjar det bli opraktiskt   Menn jag vet inte längre, just nu räcker det bra om det är. Har ju kraschlandat hela tillvaron lixom. Fast den lär ju rätta till sig men ändå, hade ju lixom tänkt mig att bo här och vara en mamma-pappa-barn-familj men riktigt så ser det ju inte ut längre. Dessutom mår jag skit när jag är gravid och har inte tänkt vara det en massa ggr till. Men tydligen mist en gång till om jag ska tro mina egna cirklande tankar på sistonde. Har inte lärt mig något av tidigare ggr tydligen.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!