Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-05-10 22:54:45 följande:
    Jag tror att killen jag träffade idag är en riktig toffel, tror jag skulle köra över honom fullständigt. Om jag ber honom att hoppa så frågar han hur högt? 
    Motsatsen till det är vad jag vill ha. Lite motstånd. 

Ge honom fler chanser, om du nu gillade honom i övrigt.  Lär känna honom lite mer och se om han motsvarar vad du nu vill ha för dynamik. Det visar sig ju oftast inte alldeles direkt.
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-05-10 23:06:50 följande:
    Eller vad vet jag, det lät bra i huvudet iaf.
    Det som låter bra i huvudet gör det inte alltid när det kommer ut, bara så att du vet... Flört

• Cocacola
    Smecker skrev 2012-05-10 23:19:01 följande:
    Stereotyp sportfåne? Ah ok.. undrar vilken stereotyp jag tillhör, som BARA kollar på muay thai och mma, och föredrar jämställda förhållanden.

Du är nog rätt unik... Inte nödvändigtvis bara för det där då. :P
  • Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-05-10 23:19:53 följande:
    Något som är mindre kul, det är att jag ska titta på en femrummare på söndag och nu ikväll ringde en kvinna som var intresserad av att byta sin lägenhet mot min. Hennes låg nära Linnéplatsen... Varför kunde hon inte ringa förra veckan

Hon ringde ju nu? Kolla på den innan 5-rummaren då!
  • Cocacola
    FredrikA80 skrev 2012-05-10 23:26:01 följande:
    Ah, Jag kanske åker på att flytta snart också.

Jag har visserligen haft tankar på det själv, Men dom börjar trycka på det ganska mycket från jobbet nu och har börjat kolla lite efter lägenheter för mig.
    Och det är nog iofs vad som behövs för att jag ska få ur tummen och röra mig. 

Suck!

Vill också ha nån som kollar lägenheter åt mig, pallar bara en kort stund åt gången än så länge...   
  • Cocacola
    takida skrev 2012-05-10 23:48:30 följande:
    Hittade precis ett hus jag vill ha, som jag hade haft råd med om det inte vore för att jag pluggadeRynkar på näsan

Åh! Hur länge till pluggar du?
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-05-10 23:55:27 följande:
    Beror på standard och hur centralt, men väldigt centralt ca 7-8kkr och uppåt.
     Haha, inte bra för en fattig student med andra ord. Men att hitta ett bra område utanför centrum är ju jävligt knepigt när man inte har koll på staden ifråga. Jag vill ju bo barnvänligt men hur 17 får man koll på var det är? I studentvänlig prisklass...
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-05-11 00:01:48 följande:
    Det är inte så svårt att kolla upp, säg till när du vet mer detaljer så kan jag kolla det åt dig.

Thank you! Återkommer

Som det verkar nu, blir det någon ort jag knappt vet vart den ligger till hösten, har bildat mig en lityen uppfattning om en men vet inte än om det blir där.

Den jobbigaste biten är dock till, vad som förhoppningsvis blir nästa höst, när det är dax för stad modell större.  Vet dock inte exakt vilken förrän det mer eller mindre är dax att flytta dit. Borde nog ställa mig i en massa köer nu, gah!     
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!