Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-05-08 22:19:48 följande:
    Ja så som DU kör.. Drömmer

Harkel, en kombination kanske? Oskyldig
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-05-08 22:23:37 följande:
    Min bil är liten, bensinsnål ,och billig i skatt, går bra,startar jämt..inge rost!!!Toyota yaris........Jag håller mig till japanskt ...Annars duger ju en BMW oxå ,typ   Obestämd

Gillar toyota, och kan väl få lov att köpa en sån också. :P Här får man inte köpa vad man vill heller. xD

Får kika på yaris då, ingen koll på dem... Har ju bara kollar bildar med plats för vagnar och barntolar och sånt de senaste åren, men mina barn börjar visst bli större..   Hur gick det till?Förvånad 
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-08 22:25:12 följande:
    ibland vet man va man vill då kööör man bara! Flört
    Haha! Sant! Så ditt eller mitt täcke? Flört
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-08 22:33:40 följande:
    beror på vart du ligger Flört
    Haha... Hur så då?
  • Cocacola
    FredrikA80 skrev 2012-05-08 22:37:33 följande:
    Förstunden :P Får väl se hur länge humöret håller sig. Egentligen borde jag blocka FL för det är som ett skarpslipat svärd, Det är både kul men samtidigt så gör sig anledningen jag hamnade här sig påmind ibland och då är det inte roligt längre. Men problemet är att jag inte kan göra det eftersom jag kan komma förbi det iallafall...
    Du får helt enkelt hänga här mer, så att grundorsaken inte längre spelar någon roll.

Känner igen sånt där nyckelletande förreten, vänta bara tills du inte vet om det är du själv som lagt grejerna på något skumt ställe eller om du fått hjälp. Finns helt plötsligt otroligt många fler ställen att leta på då...   
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-08 22:47:54 följande:
    ?

Ja, varför spelar det roll vart jag ligger? xD Tell me...
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-08 23:01:27 följande:
    för där vill jag oxo ligga baabyy Flört
    Klokt svarat... Flört
  • Cocacola
    FredrikA80 skrev 2012-05-08 23:00:45 följande:
    Brukar inte alla toyotas vara röda?

Haha, tror du missat ett antal andra... Vågar inte ens tänka på hur många det stod här ett tag. En eller två röda dock haha..
  • Cocacola
    FredrikA80 skrev 2012-05-08 23:02:33 följande:
    Såååååååååååå vem behöver stöd från någon för tillfället mer energisk än en duracellkanin? :)
    Jag!
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-08 23:10:51 följande:
    ja det e ju där jag vill ligga fino Hjärta
    Kom hit då... Flört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!