Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

ska på dejt på onsdag

• Anonym (ny)
    Smecker skrev 2011-11-28 19:00:40 följande:
    Jag har inte varit på dejt idag! Och skall inte på dejt imorgon, onsdag, torsdag eller fredag Skrattande Lördag och söndag skall vi inte tala om, jävlar vad jag inte skall på dejt då! Solig
    haha nä så brukar det vara för mig annars så välkommen till min verklighet :p
  • Anonym (ny)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-28 19:44:02 följande:
    Åh lycka till!
    En nätdejt eller fixad på nåt annat sätt?
    nä en nätdejt. Vi började prata i förrgår men han verkar väldigt trevlig. har snackat på msn i flera timmar varje kväll...får se hur det blir.
  • Anonym (ny)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-28 20:01:22 följande:
    Jo, man får ju alltid ser hur det blir,men jag önskar dig lycka till!
    Det gör väl ingenting om ni började prata i förrgår? Jag tycker ändå det är bäst att försöka träffas så fort som möjligt så man inte hinner bygga upp alldeles förstora förväntningar... men det är jag det Glad
    ja men det var just det jag menade. att det är skoj att det redan blir en dejt. brukar alltid dra ut så på tiden o så känner man att personen i fråga är trevlig men när man ses så säger personen en ingenting
    Så jag har lärt mig att inte vänta allt för länge
  • Anonym (ny)

den där killen jag skrev om som var så märklig...jag la ner honom o sket i det och nu helt plötsligt börjar HAN höra av sig...jävla konstiga människa. är dock inte intresserad!

• Anonym (ny)
    kristinah skrev 2011-11-29 09:09:48 följande:
    Du är saknad Niklas, och så välkommen när skiten slutat ta så mycket av din tid. Själv har jag dejt idag, med en 3-barnsfar. De ska vara nåt alldeles speciellt har jag förstått. Gillar idén att om vi skulle få nåt ihop så blir det en 6barnsfamilj....men först - första dejten. Jag är nervööööös!
    stort lycka till!!!!! Det kommer gå bra!!

Jag har varit på 5 dejter på ca 2-3 månader vilket är mkt för mig eftersom jag är rätt blyg av mig i detta avseende. Ska ju ha en ny dejt i morgon. Har inte varit nästan ett dugg nervös senaste 2 dejterna. De andra har jag varit så nervös att jag har trott att jag ska svimma haha!
    Jag är inte så nervös än men jag kommer säkert bli för denna kille är än så länge på topp gällande hur jag känt det bara när vi snackat på nätet...
  • Anonym (ny)

börjar bli lite nervös inför i morgon...han verkar bra denna kille och jag hoppas att det kan vara nåt denna gång. kanske bra att vara nervös?? inte varit det senaste ggr och då kanske det inte känns lika rätt, mer som kompis? intalar mig det i alla fall

• Anonym (ny)

Måste ha råd. Ska ju på dejt i kväll. Han verkar väldigt på. Jag tycker han verkar väldigt trevlig också och vi kommer ha massor att prata om MEN jag har ett problem och det är hur man avslutar en dejt haha. Vi ska ta en promenad och ev en fika om det känns så man vill fortsätta. Jag är aptrött och har typ 1 ledig kväll i veckan och det är denna kväll. Inte för att jag inte vill träffa honom för det vill jag verkligen men första dejten vill jag helst ha ganska kort för det känns som om man behöver smälta rätt mkt intryck plus att jag tycker det tar mkt energi att snacka med nån man inte känner sådär. Lite nervös innan också.

Hur avslutar man en dejt på ett sätt så han inte tror att jag inte vill se honom igen...

• Anonym (ny)
    Smecker skrev 2011-11-30 13:49:02 följande:
    Pärm VII Formulär 19C Stycke 2.

Eller kort och gott: Fan vad lätt det hade varit om det fanns färdiga lösningar på allt..

Hur brukar dina dejter sluta? Går ni hem till dej, hem till mej, eller var och en hem till sig? Avgör du redan innan hur du vill dejten skall sluta? 
    jag går inte hem med nån första kvällen. Jag vill träffas en timme eller två och snacka och sedan gå hem var för sig och sedan se vart det leder därifrån.
    Jag har varit på typ 3-4 promenader med olika killar och då har jag oftast sagt innan att jag vill ta en promenad som första dejt för det blir inte så stelt. Det har varit 1-2 timmars promenad och sedan har vi liksom automatiskt delat på oss. Sist så sa jag "du får ursäkta men jag avslutar nog promenaden här" men då var jag jättesjuk och det visste han om...
    Denna gång är killen så på och han säger att "vem vet, det kanske blir hela kvällen?" ja det vet jag ju inte hur jag känner då men nu känns det inte så, inte för att jag inte kommer gilla honom utan bara för att det känns bäst att ha en kort första dejt.
    Jag har sagt lite så till honom med men svårt att liksom avsluta en promenad för den kan ju eg pågå hur länge som helst haha
  • Anonym (ny)

Jag är inte heller formellt skild än. Är det nåt ni säger när ni är på dejt om det kommer på tal om gamla relationer och sånt?
    Jag har inte gjort det. Jag har sagt att jag varit gift om de uttryckligen frågar, men inte att jag fortfarande är det eftersom det går igenom om några dagar...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!