Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
ska på dejt på onsdag
ska på dejt på onsdag
Lördag och söndag skall vi inte tala om, jävlar vad jag inte skall på dejt då! 

den där killen jag skrev om som var så märklig...jag la ner honom o sket i det och nu helt plötsligt börjar HAN höra av sig...jävla konstiga människa. är dock inte intresserad!
börjar bli lite nervös inför i morgon...han verkar bra denna kille och jag hoppas att det kan vara nåt denna gång. kanske bra att vara nervös?? inte varit det senaste ggr och då kanske det inte känns lika rätt, mer som kompis? intalar mig det i alla fall
Måste ha råd. Ska ju på dejt i kväll. Han verkar väldigt på. Jag tycker han verkar väldigt trevlig också och vi kommer ha massor att prata om MEN jag har ett problem och det är hur man avslutar en dejt haha. Vi ska ta en promenad och ev en fika om det känns så man vill fortsätta. Jag är aptrött och har typ 1 ledig kväll i veckan och det är denna kväll. Inte för att jag inte vill träffa honom för det vill jag verkligen men första dejten vill jag helst ha ganska kort för det känns som om man behöver smälta rätt mkt intryck plus att jag tycker det tar mkt energi att snacka med nån man inte känner sådär. Lite nervös innan också.
Hur avslutar man en dejt på ett sätt så han inte tror att jag inte vill se honom igen...
Jag är inte heller formellt skild än. Är det nåt ni säger när ni är på dejt om det kommer på tal om gamla relationer och sånt?
Jag har inte gjort det. Jag har sagt att jag varit gift om de uttryckligen frågar, men inte att jag fortfarande är det eftersom det går igenom om några dagar...