Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Jag var ju på min första dejt igår. Nu vill han bjuda mig på middag hemma hos sig på lördag. Skulle ni våga det eller borde jag föreslå nåt annat??
Jag var ju på min första dejt igår. Nu vill han bjuda mig på middag hemma hos sig på lördag. Skulle ni våga det eller borde jag föreslå nåt annat??
Glädje58: han sa inte att det skulle ingå sex till middagen ;). Jag kan i vanliga fall säga själv vad jag tycker och tänker om detta. Varför tror du det?
Glädje; min intention är att isf gå dit och käka middag (ska bort till polare sen) vad sen händer tänker jag inte spekulera i. Vill han ha sex och jag vill det so fine. Vill han men inte jag så säger jag det!
Blir en fika på stan i morgon och inte middag hemma hos honom. Jag ska bort sedan så det blir så stressigt och sedan känns det liiiiite jobbigt att åka hem till någon på andra dejten även om han verkade jättebra.
Har inte haft en andra dejt sedan jag träffade mitt x på nätet för 6.5 år sedan!!
känns mer nervöst inför andra dejten för nu finns det ju förväntningar från båda håll!!! shit! tänk om han dissar mig!! tänk om det inte känns lika bra andra gången som första???
nu börjar min dejt fråga om giftermål etc. alltså om mig och mitt x. vill absolut inte ljuga för honom men jag vet inte om jag vill säga att vi fortfarande är gifta (går ju igenom om 2 v...) kan man ljuga när det är så kort tid?!??! eller är det korkat om det är nån man faktiskt vill vara med??