Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag var ju på min första dejt igår. Nu vill han bjuda mig på middag hemma hos sig på lördag. Skulle ni våga det eller borde jag föreslå nåt annat??

• Anonym (ny)
    Klöset skrev 2011-12-01 09:55:47 följande:
    Hur kändes det igår?
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-12-01 10:04:40 följande:
    beror ju helt på hur det kändes när ni träffades, känner du att han e en kille att lita på så hade jag tackat ja, om du nu vill träffa honom igen?
    Det kändes bra i går. Vi var ute och gick en timme. Han verkade väldigt trevlig. Vi gick ju faktiskt på ställen i går, där jag tänkte på just det "shit vad mörkt det är här och vad lite folk" men vi snackade och hade oss så det var liksom inget konstigt alls.
    Han verkar lugn och han var inte "på" på ett otrevligt sätt utan när vi skulle säga hej då så blev det kram och lite sådär "snudd" med händer och sånt
  • Anonym (ny)

Glädje58: han sa inte att det skulle ingå sex till middagen ;). Jag kan i vanliga fall säga själv vad jag tycker och tänker om detta. Varför tror du det?

• Anonym (ny)

Glädje; min intention är att isf gå dit och käka middag (ska bort till polare sen) vad sen händer tänker jag inte spekulera i. Vill han ha sex och jag vill det so fine. Vill han men inte jag så säger jag det!

• Anonym (ny)
    Anonym (hjälp!!!) skrev 2011-12-01 22:37:47 följande:
    Får jag också vara med? Ligger i separation. Förhållandet varit katastrof i åratal. Utsvulten på kärlek, närhet, lycka... Blir lite skrämd när jag läser i tråden. Vågar man verkligen ge sig in i nätdejtingträsket?
    Varför skrämd?? tycker detta är det ultimata sättet att dejta o hitta en partner faktiskt!! heja heja!!
  • Anonym (ny)

Blir en fika på stan i morgon och inte middag hemma hos honom. Jag ska bort sedan så det blir så stressigt och sedan känns det liiiiite jobbigt att åka hem till någon på andra dejten även om han verkade jättebra.
    Har inte haft en andra dejt sedan jag träffade mitt x på nätet för 6.5 år sedan!!

• Anonym (ny)

känns mer nervöst inför andra dejten för nu finns det ju förväntningar från båda håll!!! shit! tänk om han dissar mig!! tänk om det inte känns lika bra andra gången som första???

• Anonym (ny)
    Heidi1 skrev 2011-12-02 20:06:57 följande:
    var också mer nervös andra dejten och var även nervös idag inför tredje dejten
    konstigt!! hur går det för er???
  • Anonym (ny)

nu börjar min dejt fråga om giftermål etc. alltså om mig och mitt x. vill absolut inte ljuga för honom men jag vet inte om jag vill säga att vi fortfarande är gifta (går ju igenom om 2 v...) kan man ljuga när det är så kort tid?!??! eller är det korkat om det är nån man faktiskt vill vara med??

• Anonym (ny)
    Smecker skrev 2011-12-02 21:02:29 följande:
    Jag blir faktiskt förvånad att du ens överväger att ljuga..
    oki...kanske dumt men jag vill bara inte att han ska dra men det hoppas jag inte han gör bara för att ajg har 2 v av giftermål kvar...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!