Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-20 09:37:03 följande:
    Ge det en chans, är det fel så är det och då är du en erfarenhet rikare istället

För mig så kan inte en dålig personlighet vara snygg. Det går helt enkelt inte. Däremot blir jag kanske helt blind när det kommer till om en person har fin personlighet, han blir alltid så snygg då

Ah ingen som vill komma förbi på en stoooor frukost insåg att jag satt och åt majs ur en burk för en stund sedan, haha    
    NÄ mitt ex har ju blivit bra mkt mindre snygg sedan han började bete sig som han gjorde men jag vet inte. Det är nog bara för att jag verkligen tycker han är snyggare än nån annan person jag sett nån gång haha men jag måste nog släppa det där för samtidigt så tyckte jag inte det var speciellt roligt att vara tillsammans med nån som var snygg, faktiskt.
    För det första var han extremt utseendefixerad så det blev jobbigt och sedan så tror tjejer automatiskt (faktiskt) att det är ok att stöta öppet på nån som ser bra ut även om han har sällskap och det var jag rätt less på även om jag inte har tendenser till att vara svartsjuk, blev bara jobbigt!

Så jag får nog försöka tänka på alla dessa saker och bara go with the flow!!!
  • Anonym (ny)
    ulfsas skrev 2011-11-20 10:10:22 följande:
    Visst är det svårt med dejtande. Som ni säger så är det nog väldigt lätt att se (leta) fel och att sedan även om själva dejten förflöt ok så kom inte ''klicket'' direkt.
    Det är nog så att man dömer och blir bedömd fort, för fort, ofta. En del människor växer med tiden och det är ju svårt att bedöma under en enda dejt. 
    Har själv varit snabb med diagnosen.......inte lätt detta.
    jo men visst är det så så därför har jag bestämt mig för att ge honom en ärlig chans. Har aldrig varit på mer än en dejt med de killar jag träffat. Både på deras initiativ och på mitt...men denna gång ska jag ge det en ärlig chans! Som sagt, en del människor växer från vänner till nåt mer...medan ändra degraderar från mer till vän
  • Anonym (ny)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-20 21:47:24 följande:
    Haha, be inte om ursäkt Ni får snacka om vad ni vill! Jag skratta bara för mig själv när jag skulle ta igen det jag missat och såg allt ni skrivit.
    hihi tänkte samma sak. det har varit mkt ett tag
  • Anonym (ny)
    etanol skrev 2011-11-21 00:02:47 följande:
    Har du nåt eget att bju´  på?

haha nä faktiskt inte. jag funderar mest över själva nätdejtingen
  • Anonym (ny)
    Anonym (h) skrev 2011-11-21 08:21:36 följande:
    sååå härligt snart ska jag träffa min dejt
    åh så mysigt!!! ha det så bra!
  • Anonym (ny)
    Anonym (h) skrev 2011-11-21 15:08:09 följande:
    jag o dejten träffades 20 över nio då kom han in med bussen sen lämnade jag han halv två. Vi har haft väldigt mysigt, varit ute och gått länge och fikat sen var vi en sväng hemma hos mig. varit super mysigt. Så till helgen blir det nog att jag och barnen åker och hälsar på han och hans dotter
    hur känner du inför det? att introducerar barnen så tidigt? kommer du säga att det är en vän eller kommer du säga som det är?
  • Anonym (ny)
    Anonym (HP) skrev 2011-11-21 16:21:22 följande:
    Tack =) Det ska bli mysigt att träffas igen, vi ska julpynta i hans hus och sen bara ta det lugnt, se på film, gå på promenader, åka runt med hans bil, kramas och mysa, njuta av att vara tillsammans =) 
    åh jag är avundsjuk
  • Anonym (ny)

Har min andra dejt med min hp flirt. Har aldrig varit på mer än en dejt med någon förrutom min man för sisådär 6-7 år sedan ;)

• Anonym (ny)
    starchild81 skrev 2011-11-22 11:58:47 följande:
    Verkar finnas en del hmm mindre begåvade människor på  HP iaf, är det ngn som har liknande erfarenhet av den sidan. Har två tjejer som besökt min sida typ 15  ggr vardera utan att lämna ngt mess Stor varningsklocka på det  i min mening iaf ;)..... {#emotions_dlg.djavulsk}
    eller också kan det vara så att de glömmer ditt nick och inte inser det förrän efteråt.
    Jag har råkat skriva till en kille 2 ggr fast jag fått tillbaka att han inte är intresserad. Det är så mkt liknande namn så ibland är det jävligt svårt att hålla reda på!
  • Anonym (ny)

Nä fan nu tänker jag gå helt på min känsla!! Om det inte känns helt 100% så varför ska jag hålla på att låtsas?! Jag tänker att jag ska ge dem fler chanser men innerst inne har jag ju ändå bestämt mig och då är frågan vad som kan ändra denna uppfattning? En dejt till lär väl knappast ändra den.

Jag vill ha HELA paketet! ALLT ska kännas bra! Jag menar inte att man ska bli tokkär på studs men man ska känna att alla bitar passar på nåt vis!
    Jag tänker så diplomatiskt hela tiden. Jag är så jävla snäll hela tiden och vill vara alla till lags i stället för att säga, "nej jag kände att detta inte var nåt för mig" jag har så svårt för konflikter och att liksom säga saker som kan göra nån annan ledsen. Detta att träffa nån är ju dock bara JAG som kan bestämma och jag ska ju inte fortsätta träffa nån för att vara snäll!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!