Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym skrev 2011-11-22 12:18:43 följande:
    Nej va´fan, har du bra ekonomi behöver du ju inte ta något halvmässigt. De flesta tar ju nån för att bli två om utgifterna.
    haha
    nä det har jag inte tänkt mig
  • Anonym (ny)
    Anonym skrev 2011-11-22 12:26:44 följande:
    Nä, och eftersom du är ute efter en snygg man med bra yrke, vältränad etc., och du själv sannolikt ser högst alldaglig ut, är det dessvärre kört med den stora kärleken för dig. Det är ju nämligen så det funkar.
    ja jag vet men försöka kan man väl få göra eller
  • Anonym (ny)
    Anonym skrev 2011-11-22 12:29:14 följande:
    Dessutom är det ju bara losers som får ihop det med "mammor". En singelman som är nåt att ha vill naturligtvis ha en obegagnad ung dam. Undantag finns men de är få.
    ja men drömma kan man väl få göra,eller?
  • Anonym (ny)
    Smecker skrev 2011-11-22 12:55:57 följande:
    Så din idealbild av hur det skall gå till är att killen ger dig en timma där du får visa vilken underbar och trevlig människa du är. Hinner du inte göra det på en timma, eller om det bara känns 98% rätt, så skall han dumpa dig? Fast du kanske bara hade tänkt att det skulle ske åt andra hållet?

Intressant..
    det känns som om alla missförstår mig när jag menar att det ska kännas "rätt". Jag menar inte att man vet precis hur en person är, att allt bara säger klick och sen vill man leva resten av livet ihop efter 1 timmes dejt. Får jag inte det klicket så lägger jag ner!
    Så är det inte. Det jag menar är att det ska kännas så intressant att man vill träffas igen. Att det är en person som verkligen "haffar" mitt intresse. Förstår ni hur jag menar?? Inte att jag känner "jaha men ja jag kan väl gå på en dejt till då för jag har inget bättre för mig..."

Verkar ha svårt att förklara mig för att folk ska förstå
  • Anonym (ny)

fan vad less jag är på detta. känns som samma jävla personer som är på alla sidor och det känns som om det är omöjligt att hitta någon när man har barn

• Anonym (ny)
    Smecker skrev 2011-11-23 17:39:54 följande:
    Tjafs. De flesta jag pratat med har haft barn, inga problem.
    mm tyvärr verkar det inte funka för alla...eller det finns folk att snacka med men så fort man sen går på dejt så känns det som om de drar sig för just barnbiten. så har det varit på hälften av mina dejter
  • Anonym (ny)
    Smecker skrev 2011-11-23 17:56:28 följande:
    Konstigt. Eftersom jag själv har barn, och eftersom de tjejer jag är intresserad av själva har barn, så är det för mig en icke-fråga. Finns andra saker som är viktigare än ifall hon har barn eller inte.
    ok
  • Anonym (ny)
    Vanilla ice queen skrev 2011-11-23 18:04:47 följande:
    Jag har inte haft problem pga barnen. Har 3st varannan vecka. Däremot vill folk ha nakenbilder :(( vilket känns otroligt oseriöst och kränkande...
    det har aldrig jag varit med om däremot. jag har ingen profilbild ens men väldigt få frågar ens om en vanlig bild så de vet hur jag ser ut...
  • Anonym (ny)
    Vanilla ice queen skrev 2011-11-23 18:11:48 följande:
    Anonym(ny): jag hade ett konto utan bild på HP men fick inga svar öht. Men med bild får jag mycket mer respons:)) Jag svarar inte på folk utan bild men då kanske jag iof går miste om ngn speciell. Fast han jag ska träffa får jag bra magkänsla av så hoppas det fungerar:))
    har du inte sett honom??

Jo jag vet att det troligtvis skulle bil annat om jag hade bild men det är inte nåt jag är intresserad av just nu
  • Anonym (ny)

Blir mer och mer intresserad av dejten jag bara träffat en gång vi messar med varandra dagligen och han är så trevlig och omtänksam
    Hans personlighet kanske trots allt tar överhanden fast jag inte trodde det

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!