Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jo men oftast har man i sett en bild på den man pratar med på nätet. En blinddate har man ju ingen aning om

• Anonym (ny)

Sa: det är så jag tänker ;) är bara rädd det ska bli helt fel men då får man väl bita ihop i en timme ;) men man måste ju våga också. Som sagt kan han ju vara drömmannen :)

• Anonym (ny)

kan nån svara mig på detta??

JAg har kontakt med en kille som verkar trevlig. Han sa nästan direkt att han ville träffa mig. Jag har skickat bild på mig men han har ingen på sig säger han. Jag har sagt att han kan skicka nån han tar med mobilen...svarar inte.
    Han lägger dock till mig på fb eftersom han säger att där har han bilder. När jag addar honom (motsträvigt eftersom jag inte brukar adda nån jag inte känner...)så har han inga bilder alls där :o svarar bara på vissa saker jag frågar om.

När jag då säger att jag inte vill ha nån kontakt med onom för han bara lurar mig t ex detta med bilderna på fb...så finns det helt plötsligt bilder där...bl a på hans barn och andra saker han berättat om sitt liv som han inte bara "kan lägga ut".

Han säger att han är väldigt seriös men verkar antingen otroligt blyg eller så har han fullt upp eller så typ ljuger han för mig! Fattar ingenting.
    Ska man träffa honom ändå? eller ska man lägga ner allt? Vet nästan inget om honom för han säger inte mycket....

• Anonym (ny)
    Glädje58 skrev 2011-11-27 16:38:22 följande:
    Ärligt talat, den här inledningen på en eventuell relation kan väl knappast kännas mer tveksam. Spontant så känner jag att det inte är något bra med den här killen. Bara det att du behöver skriva om det, gör att varningsklockorna ringer
    fått tag i honom nu o han säger att han har fullt upp den veckan han har barnen men att det blir lugnare i morgon när han är "ensam". Nu snackar vi rätt mkt...så får se om jag får nåt hum om vem han är och om hans sätt ändras...
    nu har jag i alla fall fått se bilder på honom
  • Anonym (ny)
    Glädje58 skrev 2011-11-27 16:45:50 följande:
    Har du kollat upp honom nåt mer på nätet. FB , ratsit...
    ja det lilla jag kollat upp stämmer..
  • Anonym (ny)
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-27 17:07:28 följande:
    Passa dig så att han inte är en skitsnackare bara.. Dom är ju tyvärr ganska många. Lät som lite dåliga vibbar så..
    jo jag vet det är det jag är lite skeptisk till men funderar ändå på att träffa honom eftersom jag alltid ses på en restaurang eller nåt...lättare att träffa nån och bilda sig en uppfattning men vet inte. ska se om han kommer online i kväll som han sa o då ska jag se hur han reagerar...
  • Anonym (ny)

Jag känner att jag alltid varit så korrekt och liksom inte vågat ta chanser (med allt i livet). JAg är ganska feg av mig så därför vore det lite skoj att faktiskt träffa denna mystiska person! Eller tänker jag fel? Om vi ses på en offentlig plats med mycket folk kan det väl inte vara nån fara??

Vem vet? antingen så är han en galning men då är jag ju på en offentlig plats eller så är han bara en blyg kille?!

• Anonym (ny)
    Glädje58 skrev 2011-11-27 19:06:37 följande:
    Jag tänker nog mer i ett långt perspektiv. Om han inte har ärliga avsikter så kommer han att såra dig eller skada dig på annat sätt. Men visst är det rätt att träffas på allmän plats. Lyssna på magkänslan om den försöka varna dig...
    jo men ofta får man ju en känsla när man ses...jag planerar inte heller att springa in i nåt så därför så känns det ändå som om man måste våga.
    Han säger att han är ärlig och jag har snackat en del med honom men vi har ju bara haft kontakt i ca 3-4 dagar...
  • Anonym (ny)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-27 22:03:20 följande:
    Nu har jag åter landat i soffan med datorn i knät efter en 5 timmar lång dejt
  • Anonym (ny)

Nä fy fan jag lägger ner den där killen! Jag har ju fler på g så varför haka upp mig på nån som beter sig sådär?!??! nu måste jag börja använda hjärnan ordentligt :P

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!