Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (h) skrev 2011-11-23 22:00:16 följande:
    ganska men har lite svårt att sova på dagarna. ska jobba natt tills 15 januari men det är rätt slappt på natten
    kör du med ögonbindel? det funkade bättre för mig när jag använde det! o hörselproppar!
  • Anonym (ny)
    Anonym (h) skrev 2011-11-23 22:30:21 följande:
    nä har mörkt i sovrum
    jo men även om jag hade det så tyckte jag at t jag sov mkt bättre med det ändå :) men det är ju olika
  • Anonym (ny)

faktiskt kommit till lite nytt folk i mina trakter!! hoppas man kan hitta nån bra!

• Anonym (ny)
    Glädje58 skrev 2011-11-24 13:38:04 följande:
    Nyfiken fråga vanilla, varför hade du ingen bild från början? Många av de som jag har varit intresserade av (presentationstexten) har inte någon bild alls. Är det för att man inte vill bli igenkänd, är så himla snygg så man vill sålla bort så mycket som möjligt, eller är man inte nöjd med sitt utseende. Eller kanske något annat..
    Vanilla ice queen skrev 2011-11-23 18:04:47 följande:
    Jag har inte haft problem pga barnen. Har 3st varannan vecka. Däremot vill folk ha nakenbilder :(( vilket känns otroligt oseriöst och kränkande...
    Jag kan också bara berätta varför jag inte har det. För det första vill jag inte att folk som bara går in för att kolla vilka som i just denna stad reggat sig ska hitta mig eftersom jag är inget utställningsobjekt.
    Jag vill också att folk ska snacka med mig för att de gillar min presentation och inte för bilden i första hand. Jag är inte skitsnygg men jag är långt ifrån ful så jag vet att jag skulle få fler svar om jag hade bild men det lockar mig ändå inte.
    Jag vill helt enkelt att intresset ska vara genuint för den person jag är  i första intrycket. JAg skickar inte heller bild till alla som begär utan de som jag fått lite kontakt med och som passar in på det jag söker
  • Anonym (ny)
    Millicent skrev 2011-11-24 22:07:29 följande:
    Haha, alltså jag håller med om att man kan läsa ut en del ur mejlande såsom hur verbala de är, hur de formulerar sig, hur de tänker, vad de plockar ut ur ett mejl, hur de ser på sin tillvaro och omvärld, hur deras gensvar i skrift ser ut osv. Men det är först när man träffar dem som andra viktiga bitar faller på plats. Så hittills har jag haft flera givande mejlsamtal med en del potentiella partners men när jag väl träffat dem har jag känt att njäää.

Så nu känner jag att jag inte vill lägga så mycket tid på mejlande utan jag tänker att det passar mig bäst att kolla av lite först så att det verkar finnas någon form av substans i mannen ifråga och sen ordna till en dejt snabbt och enkelt. Utan att haussa upp det och utan att vara för pretto med dejten.
    känner igen det där lite. först var jag rätt inne på att lära känna dem via mail väldigt bra för att se om det var nån idé att ses irl men nu har jag efter några dejter insett att det är trist att man hittar någon "bra" men sedan så säger den en inget irl utan då försvinner allt det som man tyckt innan. Personligheten är väldigt viktig!! Utstrålning och allt sånt, hur man klaffar mm.

Jag har ju svårt att få till dejter så ibland undrar det ut på tiden ändå, men målet är att inte ha så lång "lära känna sträcka" utan se hur han är när man väl träffar honom.
  • Anonym (ny)
    Vanilla ice queen skrev 2011-11-25 18:45:38 följande:
    Anonym(h): fy vad trist!
    Här är en till som ligger hemma och är sjuk förkylning och feber.
    Fick iaf gulliga krya på dig mail från min date:))

Är det någon här i tråden som faktigst hittat någon och har ett förhållande genom nätdejting?
    jag träffade mitt x genom nätdejting och vi var tillsammans i 6 år så visst går det

Jag blir så less, finns så många killar på dessa sidor som antingen måste ha världens sämsta självförtroende eller otroligt dåligt temperament! De tar illa upp för ALLT man säger, och tar åt sig av allt fast man inte ens sagt nåt om dem!! jösses!
  • Anonym (ny)

vad jag har svårt för folk som är så jävla rädda för att lämna ut bilder! vad är det som tynger liksom?!?! förstår om man inte har nån profilbild o förstår om man inte lämnar ut vitt och brett men om man sagt att man t o m vill gå på en fika med personen i fråga så borde man ju kunna ge ut en bild?!

• Anonym (ny)

fy fan vad jag är le på folk som först säger att de är jätteintresserade och sedan bara dissar en....

• Anonym (ny)

fy fan vad jag är less på detta! känns som om jag aldrig kommer hitta någon aldrig fastnar jag för någon och gör jag det så dissar de mig haha

• Anonym (ny)

Är det någon som har gått eller skulle våga gå på blinddate?

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!